Pi 3.2.2023

HUTA PLASTIKU (Poľsko) TVOI POSTOI (SK) FUKOTY (SK)

18.8.2007 OBLITERATE, AGATHOCLES; Košice, Khoi khoi

Autor: disbeat161 | Počet videní: 882

Z Vranova vyrážame vlakom na moje veľké sklamanie len 4 členná posádka (v Košiciach sa k nám ešte pridáva jeden kámoš od nás a jeden z Humenného) čo je dosť smutné keď vezmem do úvahy, že Agathocles sú kapelou ktorá je dosť známa a vo Vranove myslím, že aj dosť počúvaná...... (moje sklamanie nakoniec uspokoja ďalší asi 10 Vranovčania ktorí dolezú na autách) No nič cesta vlakom, klasika...dlhá jak sopeľ z nosa, ale aspoň bolo po kokot veľa piva takže piť bolo čo. Síce po piatku som ešte riadne rozjebaný, ale tak pri šiestom pive už na to aj pomaly zabúdam a zabúdam aj na reči kámoša z Košíc čo mi vravel nech konečne prídem normálny.....ta nič no....nabudúce už určite prídem. V Košiciach sa stavujeme najprv na par Budvarov, ktoré svojou lahodnosťou tento deň robili ešte krajším. Do khoi khoi prichádzame okolo pol siedmej, hneď vo dverách sa čudujem koľko je tu kurva málo ľudí.... V Košiciach som už síce zvyknutý na hocčo, ale tak som dúfal, že na Agathocles dôjde aspoň minimálne tých 200 ľudí, nestalo sa tak, podľa môjho odhadu ich tam ten večer mohlo byť cca. 80-100 čo je dosť na piču a ja sa čudujem chlapcom čo robia v Košiciach koncerty, že sa na to nevyjebú, keď už ani také mená nevedia pritiahnuť viac ľudí. No nič postretávam kopec známych, pivo tečie prúdom a asi okolo ôsmej to rozbaľujú košický Obliterate. Oproti minulú už aj s Maťom za basou, takže to bolo oveľa lepšie, hlavne tie riffy kde hral po všetkých strunách zneli fakt dobre, a dosť temno normálne mi behal mráz po chrbte. Hrali asi 45 minút, ľudia sa celkom chytali, predsa je to len domáca kapela. Po nich sa pomaly začínajú rozbaľovať Belgičania, Jan dáva ešte zopár fotiek, nejaký ten pokec a pomaly sa zberajú na „scénu“ . sú to mimoriadne príjemní ľudia, hlavne Jan sa stále motal medzi ľuďmi bol mimoriadne priateľský aj keď je to už „pán v rokoch“ nedával to absolútne vôbec najavo, s každým kto ho požiadal sa odfotil, pokecal nemal s tým absolútne žiaden problém. Klobúk dole. No nič k samotnému koncertu. Kto pozná Agathocles vie že hrajú tvrdo, rýchlo, hlasno a inak to nebolo ani teraz. Okrem nových vecí, ktoré sa priznám moc nepoznám, pretože viac fandím starým albumom, prišlo na rad aj na staršie veci s albumov Razor Sharp Daggers, Thanks For Your Hostility čo sú moje absolútne srdcofky a keď začali hrať A for arrogance už som sa neudržal skočil som k Janovi a pekne sme si dali dueto ako sa patrí. Došlo aj na pár ich klasických punkových odtrhovačiek, ktoré sa striedali s klasickými Agathoclesovskými vypaľovačkami, proste nič viac, len poctivý nefalšovaný mince core, ktorý mi sem tam hlavne v nových pesničkách zaváňal trocha aj metalom, ale to som postrehol len pár krát. Čo ma prekvapilo bolo to, že mali super zvuk. po pár referenciách od ľudí čo ich už niekedy videli som čakal že to bude typický práčkový zvuk, ale bol fajn, presne taký aby sa dalo všetkému rozumieť, žiadne zahuhlané kokotské zvuky. Takže keď to spočítam bol to super zážitok, fakt jedna z naj akcií tohto roku, len škoda že nedošlo viac ľudí sa potešiť návštevou týchto mince core fotríkov. Po koncerte bolo už len veľa piva, pálenky, pár príjemných rozhovorov, a ostatné si už ani veľmi nepamätám, pretože som bol v piči jak lonský sníh, zjebaný jak vrtuľa s motorového člna, rozjebaný na maderu. Takže na zdravie na ďalšej akcii.