Pi 3.2.2023

HUTA PLASTIKU (Poľsko) TVOI POSTOI (SK) FUKOTY (SK)

24.10.2017 POLLUTED BRAIN, MASSGRAVE; Sheffield

Autor: cocotello | Počet videní: 538

Erekcia, orgazmus a opäť erekcia ... krista vyjebaného MASSGRAVE hrá dneska v Sheffielde. Najlepšia crustová kapela na svete (aspoň u mňa) a rovno pod nosom. Vytešený utekám na bus a už som v klube. Lokál dis-beateri WAR FUCKER odpadli, takže dneska len dve kapely, ale to už aké dobré. Začína sa až o hodinu, tak zatiaľ vykecávam so známymi a letmým pohľadom pozerám do miestnosti, kde sa bude hrať. A hľa vidím nejaké boxy s doskami, prijdem bližšie a tam už vysedáva Koppa s jeho Agipunk distrom, ach jaj. Takže najbližšiu polhodinu pekne hrabem jak kurence na dvore a so slzou v oku beriem aspoň dvoj LP diskografiu japonských DEATH SIDE (japonské bordely mi v poslednej dobe riadne jebú na hlavu). Dneska štartujú lokálne all star hviezdy POLLUTEN BRAIN. Myslím, že hrajú len nejak pol roka ale na výbornú. Mix starého amerického hardcoru s britskou špinavou punkovou školou. Zahraté na jednotku, všetko šlape ako má. Na bicích mastí Bryan - osoba, ktorá je zodpovedná za 90% všetkých akcíí a kapiel čo v Sheffielde existujú. Tipujem, že tých 5 rokov čo sa poznáme, tak 10 kapiel už vystriedal. Kde kurva berieš toľko energie a voľného času? Nechápem. Setík taký krátky zo 10 minút, ale s maximálnou dávkou energie. Čakám na nahrávku. Pred kanadských buldozérom si berem poslednú LP a úplne nový album, ktorý sa dá zatiaľ dostať len na ako tour press verzia. Misia je kompletná a mám všetci veci, čo tento najlepší klon DISRUPT vydal na platniach. Pískanie gitary, basa zaduní a ozve sa urghhhhhh. Tornádo menom MASSGRAVE valcuje všetko naokolo. Toto je jazda od začiatku do konca. Bubeník prakticky ani neprestáva hrať a tlčie plnou parou vpred. Dvaja speváci jeden reve, druhý bľačí. Skončí song a hneď ide ďaľší. Crust/grindová apokalypsa. Behajú hore dole, vyskakujú, nevedia sa zastaviť. Kanadskí požierači marihuanových výparov ničia obecentvo. V komornej atmosfére ale s obrovským nasadením. Podľa názov skladieb hrajú prierez z ich celej tvorby cca 20 songov ak dobre vidím na setlist. Aj ľudia sa hýbu len škoda, že je utorok a neprišlo ich vo väčšom počte. To by bola už iná paráda. Nakoniec ešte pokrik "fucking hell" a jeden minútový prídavok. Po deviatich rokoch, čo som ich videl naposledy, stále taká istá dávka energie a nasranosti. Kapelu čaká ešte predstavenie za Bloodshed feste v Holandsku s hviezdnym obsadením. Dúfam, že aj tam rozjebú všetko na prach. Po koncerte hneď pálim domov, zajtra ma čaká robota. UP THE FUCKING PUNX!!!