INCRIMINATE, LIFECRUSHER, SPY (13.6.2022, Bratislava @ Kulturák)

GOVERMENT BADTRIP - Demo MC

OTRAS (Rakúsko, Slovensko)

Pozvánka na Riot over river winter

8.4.2017 DERBE LEBOWSKI, DROM, EAT MY FEAR, SHEEVA YOGA, LIMP BLITZKRIEG, PAST, LAWINE, POTENCE, STRAFPLANET; Praha, Eternia

Autor: DeeGee | Počet videní: 447

Praha, Eternia, PAST, LAWINE, POTENCE, STRAFPLANET atď, každé slovo pridané do eventu nasvedčovalo tomu, že tento výlet sa uskutoční a aj sa uskutočnil. V počte 5 ks sme obsadili jedno nemenované košické vozidlo a deň pred festom sme sa vybrali smer Česko, kde nás ubytovala naša kamoška, začo jej veľmi pekne ďakujeme. Cesta do pohody, pizza v Uherskom Hradišti, príjazd do PHA cca o deviatej večer, rozvoz posádky, žabka, nafukovačka a regenerácia. Ešte by som zabudol na slovnú prestrelku ohľadom očkovania, na toto nesmiem zabudnúť. Diskutovať treba aj s ľuďmi, s ktorými nesúhlasíme aj keď teraz to skoro zapríčinilo dopravnú nehodou, ale žijeme. Ráno neúspešný pokus previezť skriňu, na obed kaviareň a bistro Moment a smer Smíchov.
Cestou si premýšľam tému na cestu domov a hneď ma napádajú domáce pôrody, to zas bude, už sa neviem dočkať. Káva v Pražiarni, jazyková bariéra prichádza a ja si neviem objednať V60, využitie Wcka a šup na koncert. Zdravíme sa v Eternii, zatiaľ sme okrem kapiel ktoré postupne prichádzajú asi prví, postávame vonku, snažíme sa pľuť na striedačku do kanála cez tie dierky, nakoniec to vyzerá ako keby tam niekto nechal svoj obed a prvá kapela DERBE LEBOWSKIerbe Lebowski. Nie zle, ale na p/v som zvyknutý na 40s, max. minútové pesničky a všetko nad minútu je nuda. Takže nuda, ale dá sa na začiatok. Neskôr DROM, pánov som už dlhšie nevidel, nejako asi zabudli na atmošku, chýbali mi tam tie neóny a dym. Hudba super, ale tentoraz tak trošku mi tam chýbala atmosféra. Škoda. EAT MY FEAR a ich energický feministický XVX hc punk. Kapelu som postrehol už skôr, keďže sa tam objavuje členka z ANTI-CORPOS. Veľmi milé prekvapenie, trocha nezohraté, ale o to úprimnejšie. SHEEVA YOGA a p/v s dĺžkou aká má byť. Total sekanica, ľudia začali poletovať. Nie je čo zlé povedať, super ako vždy. LIMP BLITZKRIEG je asi naj prekvapko večera, výborné, úprimné, zábavné a hlavne k veci príhovory. Nechápem že som túto kapelu nepostrehol skôr. Cez pauzy odbiehame na najvyššie poschodie, kde si dávame niečo pod zub, na rampe prebieha skatetovačka/korčuľovačka, kopec distier, že radšej nekupujem nič iba nový split GATTACA / ROSA PARKS, ktorý bol k dostaniu na vstupe. Osquattovali sme medziposchodie a trocha zabránili ľuďom k voľnému pohybu na schodoch, ale fakt tam nebolo kde sedieť, a keď stráviš na koncerte 7 hodín, tak to proste potrebuješ. Ďalší páni a dáma sú PAST. Zo začiatku nuda, no po naladení sa z extrémnej hudby na melancholický punk ide všetko ako má. Nohy nevydržali, tak som si sadol, ešteže som bol v prvom rade. Výborný set, odznelo asi všetko z novej LP, tiež nie je čo vytknúť. LAWINE a apokalypsa v Eternii. Veľmi silný zážitok, ďalší top večera. Piesne dopĺňali básničky, ktoré speváčka podávala medzi skladbami. LAWINE som už raz videl na Fluffe, no tam mi to vôbec neprišlo takto pohlcujúce ako tu. Na toto sa nezabúda. POTENCE som už tiež pár krát videl, ľudia z DAITRO, GERANIUM a ďalších skoro legendárnych kapiel hovoria za všetko a nemôže byť ani zmienka o nude. Emo, crust a tiež veľmi silný zážitok. Čo dodať. Posledná kapela STRAFPLANET, ľudia z RIVERS RUN DRY, BOREDOM, ... Opäť rýchly p/v, krátke songy, speváčke bolo nejako zle, tak pauzy sú niekedy dlhšie ako pesničky a výborné ukončenie večera. Polka z nás už poutekala domov na posledné metro a my sme sa vydali pešo smer nočná Praha.
Ráno druhý neúspešný pokus previezť skriňu, opäť 2x Moment a nejaká vietnamská reštika, podpora demonštrácie za Kliniku a nekonečný pochod mestom. Večer ohluchnutie pri MONARCH! a DRAGGED INTO SUNLIGHT. Koncert peklo, jeden z  naj čo som bol, ale nechce sa mi tu už rozpisovať, lebo to pán Adrik rozdelí na 2 reporty. Poviem len toľko, či poznáš ten pocit keď odídeš po koncerte a svojho kolegu nič nepočuješ, dokonca ani na druhý deň? Ak áno, tak takto bolo.
Výlet opäť nesklamal, akurát že som nepozdravil každého čo som chcel, tak sorka, nabudúce. Téma pôrody vo vani a v potoku nemala odozvu, tak ďalšia ezo hádka nenastala. Ešte dík MxFxLx že ste niečo takéto zorganizovali, alebo v tom pokračovali a dúfam že aj pokračovať na ďalší rok budete.