So 28.1.2023
Vsetín @ Vesmír

KURVY ČEŠI (CZ), VOLE (CZ), the WILDERNESS (SK), PERLY SVINÍM (CZ)

18.4.2016 V0NT, FULL OF HELL, THE BODY; Praha, 007

Autor: DeeGee | Počet videní: 566

Predošlý deň. Ráno sa nejako rozdeľujeme každý svojou cestou, no a už sa všetci pokope nestretávame na hlavnom bode programu čo je koncert v 007. Medzi tým opäť Moment a nejakú hodinku pred štartom sme na mieste, pre istou, keďže sa rozprávalo, že bude celkom plnka. Kupujeme vstup, zdravíme koho poznáme, prichádzajú stále nové tváre a ty máš pocit ako by túto subkultúru tvorilo len pár ľudí, ktorí sú stále na tých istých koncertoch kde aj ty. Ako prvá kapela sú známe tváre českého showbiznisu, no tentoraz s ich novou kapelou V0NT. Elektro black metal, kukly, nenávisť a nekompromisné názory. Ja sa veľmi do takejto hudby nemiešam, keďže to nejak zvlášť nepočúvam, tak neviem či môj názor bude objektívny. Za seba, strašne mi tam chýbali bicie, ale asi to tak malo byť. Inak nemám čo zlé povedať, ľudia sa bavili, mňa to nenudilo, rád si to pozriem znova. FULL OF HELL s mladíckym výzorom a spevom ako tuberácki dôchodcovia. Až tak dopredu sa mi nepodarilo dostať, no fotím aspoň niečo a užívam si koncert. Noise core mixnutý s powerviolence a grindom. Extrémny set. Keby toto bolo u nás v 777, tak ani nechcem vedieť čo sa tam deje. Asi by som ostal doma od strachu, že ma niekto podpáli (ľudia jebe vám? Však nám zavrú klub). Hneď po koncerte mi je jasné že novú kolaboráciu čo majú si kúpiť musím. Prestávku prečkávam pred stagom aby som aspoň niečo videl. Kríza stredného veku si nevyberá a môže to vyzerať aj ako the BODY. Mohutný zvuk gitary, noisové prvky a bicie čo znejú ako keď začne tretia svetová vojna. Opäť veľmi nefotím, keďže nemám ako a radšej si užívam koncert ako rozmýšľať nad tým, ako tam prepchať objektív. Ani neviem kedy a opäť je koniec. Jedným slovom výborné. Smer distro, pusinky a smer posteľ, ktorá nás ráno naštartuje na dlhú smutnú cestu domov. Díky každému kto sa podieľal na tomto týždni, bolo to fakt skvélé. Už musím prestať chváliť, lebo sa cítim jak nejaký hipisák, ako napríklad moja frajerka, keď na nás zazerá na ulici nácek, že nás chce zabiť a ona si myslí, že je to niekto známy a treba mu pozdraviť. Toto píšem vo vlaku, tak ak náhodou to nebude zverejnené 19.4.2016 večer, tak chyba je v pánovi A. alebo som zomrel.