Pozývame:


Št 28.3.2024
Košice @ Košický hrad

OTRAS (SK), TEUFELSMAUER (SK), DRUGS (SK)
... ostatné koncerty

Vyhľadávanie:


Najnovšie fotky:

MIND.OFF, ĎAS, FROM THE DEPTHS OF MEXICO, MOIRA (23.3.2024, Košice @ Collosseum)

Najnovší rozhovor:

ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!"

Najnovší report:

MIND.OFF, ĎAS, DEPTHS OF MEXICO, MOIRA (23.3.2024, Košice @ Collosseum)

Najnovšia recenzia:

KAZOSTROJ - Masopust MC

Najnovší cestopis:

UCHAFU, FUKOTY, NERVA, TVOI POSTOI (Slovensko)

Najnovší článok:

Pozvánka na Riot over river 8

Naposledy naskenovaný zin:

Srbská vzbura #3.14 / 2011

Naposledy preložený text:

ARTURO - Walzer

Najnovší recept:

Goody foody na cibuľke a hríboch


20.10.2014 NIČITEĽ, CHUCK BASS; Košice, Collosseum

Autor: DeeGee | Počet videní: 1244


Hneď po návrate z Please don´t cry festu v Krakowe časť našej posádky vyráža smer mesto Košice. Ja osobne sa nestíham ani osprchovať, zdržím sa doma maximálne pol hodinu a už sadám do auta, aby sme stihli obe kapely večera. Koncert sa odohráva ako inak v Collosseu na poschodí. Našťastie všetko stíhame, dávame nejaké nealko pivo, poniektorí aj poldeci na zrovnanie tlakov z Poľska. Klub je prázdny, naraz s nami dorazili aj Nemci CHUCK BASS. NIČITEĽ tam bol asi v predstihu, tak to vyzeralo, lebo nejaký ten merch už mali vybalený. Klub je plný tak jedine vzduchom, lebo ako inak každý priemerný fanúšik hc/punkovej scény opäť pozerá televíziu alebo okupuje svoju obľúbenú lavičku niekde v parku a popíja pálenku, na ktorú sa vždy nájdu peniaze... Bohužiaľ na koncert asi nie... Alebo dokonca čo by to bol za vrchol isť na koncert triezvy!? Ale čo už Slovensko... Samozrejme česť výnimkám (19ks) čo došli podporiť a samozrejme chápem, že niekto určite nemohol z rôznych dôvodov, len toto nie je jedinečná situácia, bohužiaľ...
Tak že prvý na rad idú NIČITEĽ zo Spišskej Novej Vsi. Kapelu som mal možnosť vidieť za posledné obdobie mnoho krát, no najlepšie vystúpenie čo som od nich videl, tak bolo na Ffud feste, keď im hosťovala slečna zo SUPRAPHON FAMILY a vtedy mi to prišlo dokonalé. Myslím že by mali stále takto hrať. Lenže teraz tomu nejak neviem prísť na chuť, hlavne čo mi dosť vadí, tak sú bicie, možno by som trochu pridal do tempa, trochu nejaké dvoj-klepáky, teraz je to také punkové a nejak mi to spolu nesedí (možno som len náročný). Viac po chuti mi boli nové songy, ktoré zahrali. Hlavné prvá, ktorá bola pomalšia a NIČITEĽ vytvorili výbornú atmosféru. Dokonca Nemci sa bavili a pokyvkávali sa na boku "parketu" za stĺpom. Zvuk je výborný skoro od začiatku, pár kultových osobností košickej scény sa dokonca aj pohybuje alebo váľa po zemi. Po nejakom pol hodinovom sete je koniec a my máme opäť čas na ohováranie, pičovanie a podobné veci, ktoré sa robia na koncertoch. Kupujeme nejaký ten geometrický tvar k večeri od pána Nagya a jeho pani a ideme sa pozrieť na hviezdy večera, ktoré sme už videli aj deň predtým.
Emotívny Nemci CHUCK BASS zahrali výborne ako v Krakowe. Energický set, spevák pobehujúci po klube, nadšení ľudia, pozitívna energia. To je CHUCK BASS. Škoda že drvivá väčšina to nevie oceniť a radšej ktovie čo robia ako by mali prísť podporiť kapelu, ktorá je na turné a hraje za posledné drobné. Zvuk výborný ani štuple netreba, myslím že zahrali všetky songy, ktoré som počul aj na internete. Tak ako naznačoval plagát na koncert v Brne - druhá najlepšia kapela v danom obore. Dúfam že im to dlho vydrží a niekoľko krát ešte navštívim ich koncert.
Nakoniec by som chcel pozdraviť ľudí, ktorým je dôležitejšia lenivosť ako podporiť či kámošov alebo kapely. Myslím že by sa nad sebou trebalo trochu zamyslieť a začať podporovať aj iných nielen "tých svojich", keď už je v Košiciach toľko organizátorov, čo sa týka koncertov. Myslím že Not positive collective to nerobia pre seba alebo kvôli zisku, ani nechcú, aby im ľudia chodili nasilu na koncerty, ale myslím, že aspoň raz za čas podporiť nie je zlé. A vstupné majú stále minimálne. Taktiež hudba, ktorá hrala tento večer nebola až taká odlišná od toho čo je "trendy", tak naozaj nevidím dôvod prečo bola taká nízka účasť. No ale to asi nie je len problém Košíc, lebo deň predtým v PL účasť tiež nebola boh vie aká, no a o Brne ani nehovorím... Tak ako povedali po koncerte Not positive collective "dokým návštevnosť nebude jedno ciferná, dovtedy to budeme robiť! Ďakujeme za účasť!" odkazujem aj ja že "a my budeme chodiť dokým neklesneme pod jedného!"

Pridaj komentár k reportu:

Meno:

Email:

Antispam: D+V+M

Správa:

#6118 Barbar napí­sal/a: 31.10.2014 13:46:05

Šak to snáď každý súdny človek tak chápe, že v reporte či recenzii autor píše svoj pohľad a názor . Netreba snáď všade písať nejaké debilné formulky typu "podľa mňa", "ja si myslím" alebo "podľa môjho názoru". Na kieho boha?

#6117 deegee napí­sal/a: 31.10.2014 12:45:57

Rišo: Ale veď ten report som písal ja, takže to sú moje názory... či ako? veď všetko čo som tam napísal sú moje osobné názory, ktoré vyplývajú z toho čo sa mne osobne páči alebo nepáči, veď o tom je report nie?... ja som to nepísal všeobecne za nejakú skupinu ľudí ale sám za seba... nie som ani nejaký hudobný znalec, len píšem čo vidím, čo sa mi páči a čo nie...

#6114 Rišo @ napí­sal/a: 30.10.2014 11:36:50

Nepáči sa mi ako to "hodnotíš". Mal by si to písať tak že je to tvoj názor a nie ako keby si písal neviem akú kritiku ktorú by mal každý brať za správny názor. Napríklad to ako tvrdíš že Chuck bass je to najlepšie čo v tomto štýle je a veľa ľudí to nevie oceniť. A Ničiteľ že má slabé bicie. Chuck bass hrajú štýl ktorý sa mi nepáči takže ako môžem oceniť niečo čo nieje pre mňa. A na Ničiteľovi sú práve bicie to, čo sa mi tam najviac páči a podľa mňa sú mega vkusné a všetko je tak ako by malo byť. To by som ja mohol povedať že nevieš oceniť ty. Všetko je vec názoru tak to treba tak písať.

#6113 TURCO napí­sal/a: 29.10.2014 17:11:22

ROBTE KONCERTY V GARAZI, TAK BUDE AJ PRI 19 LUDOCH FULKA

#6112 Sajmon napí­sal/a: 28.10.2014 13:32:28

a ja proste len nemám auto a už som starý na to, aby som do rána po staniciach prespával...preto už nenavštevujem toľko koncertov, ako tomu bolo kedysi...

#6111 pissmaster napí­sal/a: 28.10.2014 12:00:30

more, ja si myslim ze je to o ludoch. su znudeny, pohodlny, bez zaujmu a ked nehra beton/adacta/lahar/wolftyrdod/tragedy corps alebo neviem co tak jebu na to.. podla mna aj keby ten pondelok v KE hrali NOMAD alebo HORROR VACUI aj tak by doslo 19 ludi. REST IN PISS PUNK!

#6110 kakadu napí­sal/a: 28.10.2014 10:57:05

tak sa ešte sťažujme že fungujú dáke kapely..

#6109 andrej napí­sal/a: 27.10.2014 23:15:57

v troch :D

#6108 Balki napí­sal/a: 27.10.2014 19:52:00

Pripadne mame tu hudobnikov, co hraju aj v piatich kapelach zaroven, aby toho bolo este viac, ze?

#6107 andrej napí­sal/a: 27.10.2014 11:49:38

suhlasim s Majom, kazdy druhy ma kapelu a kazdy chce hravat. ked pride zahranicna kapela uz vobec to neznamena ze to bude za nieco stat.. a nie su vsetci taky zanieteni ako my a pridu len ked je nieco co maju overene a vedia ze ich to bude bavit..
ak je malo ludi treba podla mna robit akcie menej ale kvalitnejsie a naucit tak ludi znovu chodit ..
no vo velkych mestach je to tazke vzdy..
my sme robili v lete v poprade koncerty cez tyzden a prislo 80 ludi

#6105 deegee napí­sal/a: 26.10.2014 02:20:08

Navrhujem transport kapiel niekde do "pracovného tábora" a tam ich "zredukujeme" a potom budú plné sály jak na BMTH

#6104 Majo napí­sal/a: 25.10.2014 19:43:04

ja si osobne myslim ze scena je uz moc preplnena, uz existuje tolko kapiel, ktore jazdia po europe a vydavaju nahravky, ze to nie je mozne chodit na vsetky koncerty a kupovat CD/LP...kebyze bolo pomenej kapiel, ludi by bolo viac na koncertoch, takto ked je koncert kazdy vikend, ludia si vyberaju akcie, nie kazdi ma financne prostriedky, chut a cas chodit na koncerty

#6103 Balki napí­sal/a: 25.10.2014 06:42:17

Ano, to som bol ja to pod tym, normalka schyzofrenia

#6102 adrik (nepísal to adrik) napí­sal/a: 24.10.2014 21:14:01

adrik dobra poznamka. Aj tam treba hladat pricinu (mozno hlavne tam).

#6100 adrik napí­sal/a: 24.10.2014 12:02:17

pamätám sa, pamätám ... a tiež sa vtedy robili päť koncerty za týždeň ako teraz?

#6099 masskillah napí­sal/a: 24.10.2014 11:47:52

ja si pamatam doby ked sme v ziline poriadali vo stvrtok (!!!) koncert grindcorovych Krupskaya a anarcho punku Riot Cop a doslo dakych 170 ludi to bolo sialene. Teraz ked pride 40 ludi tak sme pomaly nadseni:) A to si myslim ze Zilina je na tom v ramci slovenskej sceny este dost dobre

#6098 deegee napí­sal/a: 24.10.2014 09:30:02

No podľa mňa nestačí si len uvedomovať, ale treba na to niečo aj povedať, veď logicky keď sa mi niečo nepáči a s tým nesúhlasím tak sa ozvem...

#6097 Balki napí­sal/a: 24.10.2014 08:36:50

Urcite to nie je ok zo vseobecneho hladiska, ze na koncerty chodi povedzme 20 ludi. Ale je to "ok" na dnesnu dobu. Jednoducho treba si uvedomit, ze za posledne roky ta navstevnost iba klesa. Ja si pamatam doby, ked na koncerty chodilo nasobne nasobne viac ludi, ale proste dnes sme niekde inde, a treba to brat tak, ze ked pride 20 (navyse cez tyzden!), tak je to viacmenej standard, a treba to skor brat z pozitivneho hladiska, ze parada, ze ludia prisli.
Ideal je samozrejme niekde uplne inde, o tom sa nebudeme bavit.
deegee: jasne, ja som to zle pochopil, v tom pripade neviem co na to povedat.

#6095 deegee napí­sal/a: 23.10.2014 18:17:10

no okej, pozri pre teba to možno je pičovina, pre niekoho nie... ale pičovina je podľa mňa ani nie 20 ľudí na koncerte v Košiciach... tak isto pičovina je dávať kapelám zo svojho vrecka... pičovina je to neriešiť... pičovina je si zvykať na takéto veci... a ešte by som vymenoval pár pičovín... ale nemam na to silu lebo sa tu točíme dokolečka, ja som napisal svoj názor, nepáči sa ti okej... je to negatívne okej... ale svet nieje iba pozitívny... a keď ho chceš mať iba pozitívny, zameraj sa na nejakú hippie stránku a bude to setko okej

#6094 **08 napí­sal/a: 23.10.2014 17:51:43

Nikde si priamo nenapisal, ze prekazky neexistuje, ale (chtiac-nechtiac) sa navazas do ludi, ktori na koncerte neboli a robis z nich o.i. alkoholikov.
A nie je to ziadny novodoby TV trend - nizka ucast, pred 5 rokmi, ked v bekstejdzi hrala Hibakusha, tak 20 ludi sa bavilo a nikto nepotreboval riesit picoviny typu navstevnost.
Tak to bolo vzdy, aj vzdy bude - na niektore akcie chodi ludi vela, na niektore malo.
Na druhej strane, v malych mestach, kde akcie nie su tak caste sa vie stretnut cele okolie..

#6093 deegee napí­sal/a: 23.10.2014 17:01:36

Ja teraz akosi nechápem, to má byť akože okej že na koncerty chodí po 15 ľudí? či čo? ak áno, tak sa hlboko ospravedlňujem, a nabudúce budem potešený keď príde po 20 ľudí

#6092 Wrbo napí­sal/a: 23.10.2014 16:48:13

Kámo, do BB chodí cez víkend na HC/punk 15 ľudí max. Cez týždeň sa nazbiera aj viac... Ale to fakt musí hrať nejaká pecka

#6091 deegee napí­sal/a: 23.10.2014 15:26:53

: Ja nie som posadnutý návštevnosťou... na koncert som išiel nie len pre seba, ale aj pre kapelu a kamošov čo robili tento koncert... aby som podporil, dokonca som zažil som ľudí čo ich kapela nezaujímala a prišli len z princípu podporiť... nikde som nenapísal že prekážky neexistujú... hodnotiť budem to čo ja uznám za vhodné a budem to písať tak ako to vidím, kvôli tomu som písal aj tento report...
Balki: myslel som to tak že čo sa týka týchto koncertov od NPC, tak či je koncert v pondelok alebo v piatok návštevnosť je rovnaká...

#6090 Balki napí­sal/a: 23.10.2014 14:46:15

deegee: mozno sa da povedat, ze by to malo byt jedno, ale urcite nie, ze to je jedno, lebo urcite to jedno nie je.
dufam, ze to je zrozumitelne

#6089 **08 napí­sal/a: 23.10.2014 14:32:53

Tyvole, nebud taky posadnuty tou navstevnostou. Šak si tam isiel pre seba, nie pičovať kolko ludi neprislo.
SAMY NEGATIVIZMUS!!
Nie kazdy sa jebe všade, kde sa hraje hardkore, niekto pracuje, ma povinnosti, deti, choroby, nema peniaze a aj dalsie prekazky v zivotoch ludi existuju.
Svoje pozdravy si odpusti a NEHODNOT spravanie inych ludi.

Chces vela ludi, chod na Bring Me the Horizon, dopiče.

#6088 deegee @ napí­sal/a: 22.10.2014 20:49:13

Balki: Myslím že je jedno či je pondelok alebo piatok... na to narážam...

#6086 Balki napí­sal/a: 22.10.2014 19:54:30

19 ludi? V pondelok? No neviem co tolko picungu okolo toho, na dnesne casy podla mna parada.

#6083 satelit napí­sal/a: 22.10.2014 18:30:47

Danko, pekne si to napisal, pekne ...

Zaujalo nás:

Posledné komentáre:

včera 07:06 Wrbo:


haha super report :-) Adam mi to podal podstatne strohejšie, už aj čítam, že prečo :-D
23.3.2024 MIND.OFF, ĎAS, DEPTHS OF MEXICO, MOIRA Košice @ Collosseum (report)

22.03. 19:06 emo:


Jedina moznost spieval Achmed. bol aj Vrabec ale nie vzdy. a staly clen bol Papi na gitare. Bicie neviem kto.
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

22.03. 12:15 Majo:


Jasné že Košice!!!pilier ug scény vtedy a z chromatic A
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

21.03. 19:21 adrik:


http://muzika-komunika.blogspot.com/2017/02/jedina-moznost-skusobna-live-atrium.html
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

21.03. 19:20 Noro TT/Wien:


A bola tu otazka na tu Jedinu Moznost. Mysli sa JM z Kosic, kde hrali clenovia Nonc., tusim v 1989-91 (inac velmi potesilo, toto pocut po vyse 30 rokoch!)
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

21.03. 19:17 Noro TT/Wien:


Dobre si to napisal kamo! Oplatilo sa z Viedne prist, aj ked boli namietky, ze Noncoformistisu nezohrati, ale u mna to atmosfera koncertu (aj pred koncertom) prevalcovala. Prach som predtym nepoznal ( ..
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

21.03. 11:58 Majo:


A ktorej jedinej možnosti?lebo jedna je niekde z Handlovej,
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

20.03. 21:21 fog:


no vidis brasko, ako si to pekne naklepal. ako nic. mucosolvan na hrad.
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

20.03. 11:05 Kubo:


A na záver setu Nonconformist ešte odznel cover kapely Jediná Možnosť ! Ak sa Vám dá tak určite choďte na ich koncerty v Žiline, Nitre, Bratislave, Brne a Prahe.
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

13.03. 14:16 Prasiak:


Jeden z tych trve smutnych punx hodnoti tak, že ta vlasata zruda sa postarala o dva najzimomriavejšie highlighty celeho vikendu, perfektne to bolo.. keď bude trochu viac času, tak odpovedam na inz ..
8.3.2024 UCHAFU, FUKOTY, NERVA, TVOI POSTOI (Slovensko) (cestopis)