So 28.1.2023
Vsetín @ Vesmír

KURVY ČEŠI (CZ), VOLE (CZ), the WILDERNESS (SK), PERLY SVINÍM (CZ)

14.6.2013 BARNEY GUMBLE, WYNSTON SMYTH, ARMLESS CHILDREN, MAAILMANLOPPU; Sereď, Kemping

Autor: Vinco | Počet videní: 788

Deň prvý. Okolo obeda vyrážame a po ceste si ešte dávame zasávku na Zlatych pieskoch, kde sme asi jediní, ktorí sa kúpu. Dorážame do Sereď-eďe. Dávame si 4 pizze, na ktoré čakáme asi hodinu a nakoniec prišli len 3 a cesnačku, ktorá bola len voda s podravkou a pol strúčikom cesnaku na 4 polievky. Adrik sa modli pred kostolom, kupujeme pivko a Vodku a ide sa na Kemping, kde sa večer bude hrať. Ľudí je tu zo začiatku málo, ale okolo tej 9 - 9:30, keď sa začalo hrať, tam už je asi 30-40 ľudi, takže paráda. Akciu odštratovali BARNEY GUMBLE svojím energetickým a skurvene rýchlym setíkom asi 10 piesní. Slušne odohraný set, ľudia sa bavia, zvuk je super atmosféra naberá páru. Nastupujeme my a ako stále sa všetci oddiaľujú. Asi to bude Adrikovým škaredým ksichtom hehe. Normálny set, pár chybičiek, ale celkovo v pohode. No a teraz je na rade podľa mňa najlešia kapela večera, fínsky ARMLESS CHILDREN. Čistý raw d-beat a ja sa cítim ako keby som sa teleportoval na koncert do samého Japonska. Gitara, basa, rev umierajúcich detí a d-beat na plné pecky. Super set plný energie. Úplná bomba. Automaticky sme museli navštíviť distro a kúpiť si tričká a tušim že Adrik aj EPku. Ako poslední nastupujú MAAILMANLOPPU (Rado mi potom vysvetlil, že to po fínsky znamená koniec sveta) a odpalia to na plné pecky. Niekoľko rýchlych a niekoľko pomalšich piesní, v mixe d-beatu a hardcoreu s technickým prístupom miešaní s metalovým zvukom gitary a old school punkovým hlasom speváka. Príjemný zážitok. Po zábave sa ešte sedi v Kempingu a popíja a spať sa ide na skúšobňu. Ja ako jediný zodpovedný a ako jediný, ktorého ešte čaká cesta cez celé Česko, sa snažím spať, ale kokoti neprestávaju hulákať pol metra odomňa. V jedom kuse ma budia a je počuť hlášky ako: "joj ja idem zajtra jebať, musím vyraziť skoro." hehehe. Nasratý idem spať do auta a ostatní ešte chlastajú tušim do 5. Ráno všetkých budím a tu sa naše cesty rozdeľujú. Ja idem do Čiech, Mirec ide chlastať do BA a Aďo s Denisom si nie sú istí, kedy sa im podarí (resp. kedy ich nechajú) odísť zo Sereďe. (Ráno sme si dali výborné raňajky (rešpekt Rado!), k nim asi 5 pív a šli pekne na vláčik, v ktorom sme čakali 2 hodiny v Trenčíne kým vymenia pokazený rušen!!! pozn. Adrik) Chcel by som ešte podakovať celému BARNEY GUMBLE za skvelú akciu. Celkovo to bol po piči výlet a už sa nevieme dočkať nejakého toho aspoň menšieho turné. Takže díký všetkým čo nás aj ostatné kapely podporili a vidíme sa na ďalších koncertoch. Rock on!