Pi 3.2.2023

HUTA PLASTIKU (Poľsko) TVOI POSTOI (SK) FUKOTY (SK)

2.9.2010 GATTACA, THE FIGHT, JUST WENT BLACK; Bratislava, Obluda

Autor: rikArdo | Počet videní: 849

Po dlhom čase znovu Bratislava a znovu klub Intergalaktická Obluda. A spomeniem aj do tretice, že ZNOVU sám:). Ale už mi to ani tak nevadí, keby mám čakať celý život na niekoho, kto by somnou podstúpil výlet za živou hudbou, mal by som už možno nad 70 rokov a hardcore by sa už ani nehrával:D Cesta bola v celku v pohode aj napriek tomu, že som cestoval na celý lístok, lebo od prvého septembra moja karta stratila platnosť, a preto som sa možno obával, či to nebude majland. No vlakom sa to oplatí o trochu viac! Na železničnú stanicu som dorazil asi o pol siedmej večer a kedže som mal čas, doprial som si lahôdky z môjho batoha:D Zo železničnej je to fakt kúsok do klubu, takže nebol problém tam trafiť. Prišiel som tam niečo pred ôsmou, vonka asi 10 ľudí a pri vstupe mi bolo vysvetlené že dnu púšťajú až za dákú chvíľku. Išiel som si teda ešte prezrieť sídlisko nad klubom. Tuším to boli Kramáre, ale nie som si istý. Prichádzam o ôsmej naspäť. Pred klubom je tých ľudí už o niečo viac a vyberá sa aj vstupné. Platím 5 éčok a vchádzam dnu. Prvý pohľad vo vnútri nemohol patriť nikomu inému ako jednému z organizátorov a tak kecáme pri distre a obzerám si veci. Nakoniec kupujem zin Chyba 7, cdčko Remek a split 12“ Clamant!/ Gattaca. Gattaca bola aj kapela, kvôli ktorej som tam išiel. Niektoré spolky musí človek vidieť, kým sa nerozpadnú alebo kým sa on sám nerozpadne, lebo fakt stoja za to. Hrali všetky songy z nového splitka a aj staršiu vec „Mediální generátory“ zo splitka s Abstinentiou. Zaznelo aj dačo nové čo som ešte nepočul a speváčke išli slzy alebo sa to zdalo len mne?:) Proste emócie, energia, hnev, láska, pank! Pri tej novej songe som mal aj zimomriavky, takže to bolo logicky velmi dobré!:D Sledoval by som ich znova a znova! Ľudí v klube zhruba 70-80 moje odhady sú vždy chabé, ale vyzeralo to tak, že je plno hehe. Chystá sa druhá hviezda večera a to poľský the Fight, kde kričí tiež ženské pokolenie a basgitaru drtí tiež žena- presne ako v predchádzajúcej kapele. Na pódiu to aspoň nevyzerá tak „penisovo“. Nepočul som ich predtým vôbec ale prišlo mi to celkom v pohode, taký našlapaný hc/punk. Speváčka dáva aj príhovory k jednotlivým songám, čo mi príde sympatické. Tu sa organizátory prezliekajú a nastáva kartónová smršť. A totálna mela! Sem tam circle pit, a ľudia lietajú nad hlavami tiež. Pozornosť upútava jeden incident, pri ktorom bol vyhodený jeden návštevník von, vraj robil kokotiny a bol ožratý. No ľudia sa bavia ďalej. Pri konci prichádza obrovský kartónový tank, bolo pekné to všetko sledovať, taká príjemná atmosféra. Posledná kapela večera sú nemci Just went black. Deň predtým hrali v Košiciach, takže precestovali celú republiku. Vypočul som si ich už predtým a páčilo sa mi to. Na tom pódiu ste nevideli, že by tam niekto len tak stál, bolo odtiaľ cítiť obrovskú energiu a nasadenie. Nabíjali ňou aj publikum, aspoň ja som to cítil až na kosť! Nevyznám sa v ich diskografií ale hrali nové aj staršie veci. V kotli dáké člnky a kačičky, naozaj skvelá zábava na toľko ľudí. Prídavok a koniec. Za celý večer som tam stretol dvoch známych, jeden alebo teda jedna ma potešila až nadmieru, ale potom sa dáko vyparila a nie a nie ju nájsť. Lúčim sa s organizátormi a dávam dáké tipy na najbližšie kapely, ktoré by mohli zavolať, ale bol som zrušený s tým, že bude dačo lepšie, tak som zvedavý:). Cesta na autobusku prešla celkom rýchlo a cestou som sa pýtal iba dvoch ľudí na správny smer, nabudúce to už dám úplne sám haha! Čakanie na autobus mi kráti prezeranie zinu. Som spokojný, Obluda nesklamala, vidíme sa dúfam znovu