Pi 3.2.2023

HUTA PLASTIKU (Poľsko) TVOI POSTOI (SK) FUKOTY (SK)

15.10.2008 INNOXIA CORPORA, INNER TERRESTRIALS; Košice, Khoi khoi

Autor: Adrik | Počet videní: 1048

Report nereport, niekto ho napísať musí a opäť autorom musím byť ja. Bežnú nudnú stredu, ktorú by sme aj tak niekde celú presedeli pri pive, mal spestriť pankový koncert v podaní českej Innoxii a anglických Inner terrestrials, ktorí mali v popise, že ze bicími u nich sedí Paco z anglického Conflictu. Prichádzame do Khoiu niečo pred ôsmou, keď už sme počuli, že sa hore niečo deje. Vo vnútri zatiaľ skúšali len Česi a s nami tam nebolo dokopy viac ako 10 ľudí. Ku tomu všetkému sa dozvedáme, že Angláni sú ešte na cestách a prídu tak do hodiny. Tak ešte hodnú chvíľu otáčame nejaké poháriky a tešíme sa na koncert. S účasťou to vyzerá dosť biedne, ale keď pomaly začína hrať Innoxia corpora, tak sa klub začína plniť aj ľudmi. Innoxia tu hrala tuším niekedy na jar (?) s brnenským Macgyverom, no musím povedať, že Macgyver ich vtedy hudobne rozsekali na sračky. Innoxia zahrala podobný set ako naposledy. Vpredu poväčšine mŕtvo až na zopár akrobatických kúskov. Hrali pomerne dosť dlho, no pri odchode si ešte ľudia vypýtali prídavok v podobe kaveru od Bez ladu a skladu - Udavač, pri ktorom najprv spevák položil mikrofń na podlahu, aby ju niekto z ľudí zaspieval, ale asi nikto doma nepočúva staré hity od Bez ladu a skladu a nepozná texty, takže nakoniec sa výmena vokálu nekonala. Medzi kapelami dlhšia pauza, ktorú väčšina prestojí v rade na alko / nealko. Keď sa vraciame, tak to pomaly začína rozbaľovať trojica Anglánov a aj ľudí vpredu je o poznanie viac. Inner terrestrials začínajú pomalším, ale ráznym ska punkom, ktorému energia rozhodne nechábala. Pred kapelou začína riadna mela, stagediving a podobné srandičky, bez ktorých sú koncerty nuda. Presne takýto strih punk rocku a ska ešte zvládam, s nadhľadom zahraný bez jedinej chybičky. Miestami mi spev veľmi pripomínal Citizen fish. Určite si ich vypočuj na májspéjse, keď si ich nestihol na koncertoch. Myslím si, že keď bola aspoň taká atmosféra na každom ich Česko-Slovenskom koncerte (dokopy ich mali 7), tak prežili určite nezabudnuteľnú dovolenku. A na koniec komu ešte ostali peniaze, mohol si kúpiť dosky alebo kompakty s Maláriou nakazeného distra. Tož všetko krátko o jednom stredajšom koncerte ..