Pi 3.2.2023

HUTA PLASTIKU (Poľsko) TVOI POSTOI (SK) FUKOTY (SK)

30.10.2007 TIME OF MY LIFE, BLACK HAVEN, IN REMEMBRANCE; Košice, Khoi khoi

Autor: Milosh | Počet videní: 822

Two days of hell. Čo dodať? Čím začať? Dojmy a pocity sú silné takže pre začiatok: Deň prvý. Na plagáte bol udaný začiatok o 19tej, no dovolil som si prísť až o pol ôsmej a na moje počudovanie bolo v klube ešte dosť málo ľudí a to som chcel prikvitnúť už o šiestej, aby som si aspoň nejaké to pivo stihol dať pred koncertom keďže som očakával nenormálnu plnku ... nuž asi som v tomto smere naivný, čo sa týka účasti publika na naozaj kvalitných HeartCore koncertoch. Ale s blížiacou sa ôsmou hodinou zrazu ľudia začali prichádzať a celkom slušne sa to dnu zaplnilo ale mohlo ich byť predsa len viac. Ako prví otvorili tento dvojdňový “festival“ hardcoristi spod Tatier, a to kapela Time of my life, ktorá na domácej scéne funguje už nejaký ten rok. Rozbalili svoj old skuul hardcore v plnej paráde. Ľudia sa nahrnuli dopredu, ale žiadna veľká atmosféra sa vpredu nevytvorila, proste tak ako stále na prvú kapelu sa len kuká ne... však prečo sa snažiť. Škoda tohto prístupu publika.. Kapelka zahrala celkom slušný set a spevák nenechal nič na náhodu: skákal, behal a ostatní členovia taktiež. Hrali od srdca, s nasadením a s poriadnou dávkou chuti. Po krátkej pauze a výmeny aparatúry dostala priestor kapela Black haven z Belgicka. Táto formácia už rozžhavila publikum a začala riadna trma-vrma... začal stagediving, začalo to kvôli čomu sme tam všetci prišli. Black haven spustili svoj nadupaný hardcore plnou parou vpred. A zábava sa mohla začať:) V klube bol super zvuk, a to čo predviedla kapela Black haven bolo určite po chuti každému, kto si v tento deň prišiel po svoju pravidelnú dávku HeartCoru. Ako poslední páni na holenie nastúpila zostava pod názvom In remembrance až spoza veľkej mláky z amerického mesta Boston. Publikum bolo nažhavené, ale aj sem tam unavené. Hneď ako spustili bolo jasné, že únava musí počkať na neskôr a zase to vpredu začalo byť veľmi zaujímavé. Tento sekavý hardcore striedaný melodikou bol veľmi vychytaný čo len umocnilo u každého fajnový hardcorový zážitok, ktorý v tento prvý den pre nás pripravili organizátori v momentálne jedinom hardcorovom a nielen hardcorovom :) útočisku v Košiciach, a to v klube Khoi Khoi. Po odohraní poslednej skladby bolo spotené nejedno tričko a nejedna podprsenka. Treba ešte dodať, že bol utorok a po dohraní poslednej kapely niečo po desiatej hodine sa to v klube celkom rýchlo vyprázdnilo... nuž trebalo sa vyspať, keďže na tomto dni bol najkrajší zajtrajšok ;) ...takže poriadna regenerácia bola nevyhnutná. A čo sa dialo na druhý deň.... to je už obsahom ďalšieho reportu... ale bol to príjemný pocit ísť domov s tým, že zajtra sa tam všetci stretneme zas.
Ako obvykle nejaké tie linky na zúčastnené kapely kde si môžete čeknúť ich tvorbu: