SEDEM MINÚT STRACHU / the WILDERNESS MC

MEDICATION TIME (Česko + Nemecko)

Igor Bancer strávi narodeniny vo väzení

MASS GENOCIDE PROCESS - POETRY OF THE DAMNED 12"

Autor: disbeat161 | Počet videní: 708

Totalitarianism still continues
Priznávam, že prešlo trošku viac času než som predpokladal a trošku viac opíc kým som sa dostal konečne k tomu aby som na naliehanie Adrika (oprávnené) spísal pár neviem či najzmysluplnejších viet o tejto posmrtne vydanej LPčke od MASS GENOCIDE PROCESS. Pravda je taká, že crustová objektivita bude určite namieste, kedže promile v mojej krvi má aj teraz trošku viac k celým vyšším čislam ako ku nule, ale ten crust a chlast sa mi vždy tak nejak spájal a išiel mi pospolu dokopy. Teraz som si síce spomenul, že na pungen chodí kopec mudrlantov, ktorí začnú riešiť, chlast, krast, ale vopred vám píšem chlapci zlatí, mám v piči. Niežeby som bol zakomplexovaný kokot bez toho aby som prijal iný názor, no túto recenziu píšem ja a píšem ju podľa seba. Poďme k LP, lebo už mudrujem ja, nemám na to a navyše strácam čas zbytočnosťami a dávam podnet na internetové debaty, ktoré majú váhu poopičného prdu.
MASS GENOCIDE PROCESS asi poznal, alebo pozná každý, kto má aspoň aký taký prehľad o československej scéne, ja som sa k nim dostal vďaka Kubovi (basa, vokál), ktorý mi ešte do listov začiatkom tretieho tisicročia písal s nadšením, že má novú kapelu, že im onedlho vychádza EP s nemeckými DRESCHFLEGEL a že je to mangel jak hovado. EPka bola výborná, vtedy mi to prišlo ako naišpirované tvorbou AUTORITAR. Odvtedy pretieklo veľa alkoholu telom, chalaniska stihli vydať kopec ďalších veci (http://www.discogs.com/artist/Mass+Genocide+Process), stihli sa rozpadnúť, založiť nové kapely aby po rokoch prišla na svet táto ich posmrtne vydaná LP "Poetry of the damned".
Všetko to otvára krátke intro, thrashová gitara a rozjazd jak píča. Neviem či ma pred prvým vypočutím hnala v pocitoch a nutkaní vpred moja intuícia, ale presne takto som si to predstavoval, že to bude znieť. Nasrané vokály, ostré metalové gitary poprekladané vyhrávkami, zvuk ako cirkulárka, čisté zlo. Bez akéhokoľvek uprednosťnovania a vyvyšovania z dôvodu kamarátstva sa mi hrozne páčia vokály, ktoré majú hlavu, pätu a zmysel, bicie, ktoré mi v minulosti nezneli až tak stopercentne a suverénne ako na tejto nahrávke, gitary solia jeden ostrý riff za druhým do toho metalové vyhrávky, občas sóličko, alebo poprípade v tretej "Genocide angels" krásna pre mňa až heavy metalová pasaž ku koncu skladby na ktoré som zvyknutý napríklad u DISMEMBER. Vážne škoda tejto kapely, ktorá by aj v dnešnej totálne precrustovanej dobe hlavne na československej scéne mala čo ponúknuť a ukázať. Ľudia s touto muzikou boli totálne zžití, žili ju, cítili ju preto sa im podarilo nahrať toto čo je v ryté v tomto sivom vinyle. Bčko stranu otvára metalová pasáž jak hovado, toto ma naozaj baví. Nechcem aby táto recenzia skĺzla do toho, aby z toho šiel pocit, že len chválim, ospevujem, ale inak sa ozaj nedá, chcel by som byť trošku negatívne kritickejší, ale momentálne nemám podnet, pretože takto má podľa mňa znieť a vyzerať crustová doska. Fakt sorry 3/4 terajších crust kapiel na československej scéne, ale nestíhate, MASS GENOCIDE PROCESS po smrti hodili do ringu rukavicu, ktorú momentálne máločo je schopné "poraziť". 8 skladieb dohráva príliš rýchlo, zimomriavky a mráz po tele neutíchajú, púšťam si to znova a znova.
Obal gatefold, klasika crust, čiernobiely, myslím, že svojím štýlom presne vyobrazuje atmosféru tejto dosky. Dík kapele a zúčastneným labelom za to, že takýto skvost uzrel svetlo sveta. 10 bodov z 10-tich.

wakingthedeadrecords.bandcamp.com/album/mass-genocide-process-poetry-of-the-damned-lp

1. Temple of mist
  2. Poetry of the damned