EMPTY HALL OF FAME (CZ), SAMORAST (SK), ROŽAVA (CZ)

TVOI POSTOI, FUKOTY, NIČITEĽ, MY O VLKOCH (19.4.2024, Košice @ Collosseum)

Pi 6.4.2018: NOVINKA

KARMAKUMULATOR / GEN26Tri nové hluky za poslednú dobu u Sky burial productions:
KARMAKUMULATOR / GEN26 7": Chorvátsky experimentálny noisový projekt KARMAKUMULATOR prezentuje materiál z rokov 2009 - 2013, ktorý bol vytvorený k jednej skladbe, klasiky - "Tiho / Bajka" od kultových SATAN PANONSKI (podobnosť iba textovo :). Pútavá elektronika a obskúrna rocková gitarová práca sa snúbi s klaustrofobickým prostredím a kúskami zvukov vytvorenými v 7-člennej zostave pre túto rozšírenú verziu v roku 2018 pre vašu okultnú audio večeru. GEN 26 zo Slovinska skúma industrial power electronics v monolitickej a statickej HNW skladbe "Sonic outbursts of modern-day capitalism" nahranej koncom roku 2017. Skvelá kombinácia prináša kontrast dvoch extrémnych hudobných aktivistov z tejto časti Európy zabalených do nádherných umeleckých diel na skvelo znejúcom plastovom 7" vinyle v troch farebných variantoch: čierna / biela mramorovaná, číra biela a číra oranžová.
SEMAI / 777 BABALON CD: Split SEMAI a 777 BABALON je stretom dvoch fenomenálnych a rokmi ostrieľaných projektov československej avantgardnej scény. Industriálne rytmy tvoriace skreslený soundtrack k víziám sveta spustnutého po deštruktívnej katarzii v podaní SEMAI prechádzajú cez kolaboráciu oboch projektov až do indiferentných, vyprahnutých hudobných plôch v podaní 777 BABALON, ktorí završujú svoju časť zvukovým záznamom zážitku presahujúceho limity priestoru a času. Povinná položka v zbierke každého, kto sleduje tieto dve experimentálne stálice extrémnej elektronickej scény. Limit 100 kusov.
MY LIVE EVIL - "Próra v tyči" CD: MY LIVE EVIL je projekt Miroslava Tótha a Alexandera Platznera, v ktorom sa zameriavajú na nekonečné vrstvenie extrémnych saxofónových prevedení a mixingu vysamplovaných, postrihaných a deformovaných podkladov najnižšieho a zároveň najvyššieho hudobného dna a teda aj na obohatenie hudobnej kultúry v Európe. "Próra v tyči" je jedným zo série MY LIVE EVIL koncertov. Určite je zo všetkých štyroch zatiaľ najsymfonickejší. Názov odkazuje na megalomanský oddychový nacistický plážový rezort Próra na nemeckom ostrove Rügen. "Akú hudbu by asi počúvali relaxujúci nacisti na pláži Baltického mora v časoch, keď sa po celom svete vraždilo?" znela otázka a MY LIVE EVIL prináša komplexný mix všetkých hudobných motívov v pár minútach. V dobe, keď vznikal samotný projekt MY LIVE EVIL 4. v roku 2013 sme len tušili, že hnedé bahno ide vyplaviť mentálno - násilné výkaly cez spoločensko - politický vplyv. Tento projekt je nakoniec len zdesením a znova prežívaním traumy, že sme mali (dnes) pravdu. Žiaľ. Či už Gainsbourgova "Smoke gets in your eyes", Mesingova "Blutrote rosen", svojho času obľúbené songy Adolfa Hitlera a Evy Braunovej, či nacistami predvádzané diela Antona Brucknera, alebo Richarda Wagnera sa v "Próre v tyči" ocitajú v úplne novom kontexte. Tóth a Platzner, obaja skúsení interpreti ako i skladatelia, tieto nacistami znevažované diela používajú ako základ, na ktorom vrstvia mohutné noisové plochy za pomoci saxofónov a obrovských DIY rúr - bazúk. Pravidlá gravitácie porušovala počas koncertov tanečnica na tyči Shiva. Zároveň porušovala pravidlá akéhokoľvek chápania celého aktu prevedenia. Antigrafika od Erika (Už bolo dosť / DRÉN). Limit 100 kusov.