Zaujalo nás:

Posledné komentáre:

24.09. 14:36 kočo:


joooj diky za report! Vždy zahreje pri srci ❤️

15.9.2025 TOLUEN, INCRIMINATE, GLASS Trnava @ Kubík (report)

11.09. 06:27 Тарас:


Jak Zpravodaj Dezerter "nespolupracuje" s rudo-hnedou Koalici Stacilo!: https://fb.com/robert.wicht.98/posts/4078150642403441
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

20.08. 07:40 Oscar:


Fryette.. Ked si zakladas na pravopise tak sapxxxb... Pocuvaj sam seba tu davas dole ked pises hluposti KRAS elvtarsakrol. Pocuvaj semka. To prave TY si ten, co ani sam nevie ze je viac liberal demokr ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

20.08. 07:40 Oscar:


Fryette.. Ked si zakladas na pravopise tak sapxxxb... Pocuvaj sam seba tu davas dole ked pises hluposti KRAS elvtarsakrol. Pocuvaj semka. To prave TY si ten, co ani sam nevie ze je viac liberal demokr ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

05.08. 01:56 x7Sx:


Rozsirena verze (: https://web.archive.org/web/20040120082630/http://www.afa-cz.antifa.net/fotogalerie/udavaci/radim_stechovsky.html
Co je Radim Štěchovský aneb Jak se do lesa neustále sprostě volá, tak se ucho utrhne ... (archív zinov)

24.07. 10:45 Fryette:


Ali, zedols mi. A je mi uplne jedno, za akym distrom a kde by som podla teba mal byt, aby si podla tvojich slov vedel, co som zac.
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

24.07. 10:38 Fryette:


Oskar,
pochopit tvoje myslienky z tvojho pisomneho prejavu ja ako bolest v riti. Dovoluje KRAS vobec pouzivat kapitalisticke internety? Dovoluje KRAS partnersky vztah napr. anarchosyndikalistu/ ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

09.07. 08:47 Oscar:


supelak napí­sal/a: 02.01.2025

1. ...system neni problem. to ako je nastaveny a kto z neho profituje ano.

2. ... a nebude to konicek pre zopar elitarov, ktori pohrdaj ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

08.07. 12:28 Supelak:


Oskar,
ty takto komunikujes aj v beznom zivote, alebo patris medzi tych, ktori sa zvyknu opustit ked sadnu za klavesnicu?
myslim, ze minimalne v 2 veciach sa zhodneme:
1. tiez mi ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

03.07. 13:23 Oscar:


Fryette a jeho prispevok..

,,Je to hanba, ale presne taki ako ty stavaju okolo anarchistickych myslienok hradzu. Zalez do svojej teoretickej socialne revolucnej diery a cakaj, kym sa p ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

Rozhovor: ROZPOR: "KTO CHCE MIER, NECH SA PRIPRAVÍ NA VOJNU!"

Autor: Adrik | Pridané: 13.8.2023 | Počet videní: 2780

Adrik: Zdravím ROZPOR!
Prejdime hneď k vášmu zatiaľ poslednému klipu "Víťazi", ktorí poriadne rozvíril aj hardcorepunkové vody. Najčastejším argumentom vašich odporcov je, že ako pankáči môžu podporovať vojnu a zbrojenie. Tak ako to celé je? A môžu?


Datra: Ahoj. Áno, môžu, dovoľuje im to hardcore-punkový zákon o podporovaní militantného boja proti utlačovateľovi v punkovom zákonníku, konkrétne paragraf 161, odstavec 77 v zmysle jeho novelizácie z 24.2.2022 ako aj ďalších príslušných nariadení.
My sa tohto zákona držíme od začiatku a preto sme vždy podporovali ozbrojovanie sa a aj militantný boj proti fašizmu, imperializmu podľa hesla: Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu! Vždy sme podporovali SNP, čo bol ozbrojený boj (aj s ťažkými zbraňami) proti Hitlerovi. Vždy sme uznávali interbrigadistov, ktorí bojovali v španielskej občianskej vojne ozbrojený boj (aj s ťažkými zbraňami) proti Francovi. Takisto sme sympatizovali s Kurdmi a ich ozbrojeným bojom (aj s ťažkými zbraňami) proti tureckému útlaku a proti ISIS. - podľa hesla: Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!

Vojnu na Ukrajine rozpútala Ruská federácia tým, že napadla Ukrajinu a chce ju zničiť. Ak Rusko prestane dodávať zbrane na Ukrajinu - skončí vojna. Ak my (západ) prestaneme dodávať zbrane na Ukrajinu - skončí Ukrajina a časom možno skončíme aj my. Putin, tak ako Hitler, je agresívny imperialista, ktorý chce zaberať okolité krajiny vrátane Slovenska. Preto ho musíme poraziť, tak ako sme voľakedy porazili Hitlera. Bez vojny a zbraní by sme Hitlera nikdy neporazili.

Fabko: Z časti súhlasím s Datrom, akurát, že ja sa neriadim až tak tým HC punkovým zákonom. Ja ako pankáč som zásadne proti zákonom. Ja sa riadim jednoduchou vecou a tá je spravodlivosť. Pre mňa sa nespravodlivo napadnutý človek, krajina alebo hocičo/hocikto, môže (ak nie musí) brániť a ja ako zástanca spravodlivosti rád pomôžem napadnutému spôsobom, aký som schopný poskytnúť. Fantázii a možnostiam medze nekladiem. Vojnu nepodporujem. Zbrojenie slabšieho a napadnutého podporujem.


Adrik: Ako môže niekto obhajovať a ospravedlňovať hádzanie bômb na civilné ciele, znásilňovanie a zabíjanie nevinných ľudí? Ľuďom naozaj vadí sloboda a chýba im totalita? Zabudli, že cenou za slobodu je večná ostražitosť alebo všetci naozaj chcú žiť v RuSSku a Severnej Kórei?

Datra: Ľudia su rôzni a pre niekoho sloboda nie je tak dôležitá. Niekto má napríklad radšej istotu, bezpečie alebo pohodlie. Aj to je legitímny názor. Myslím si že v RuSSku alebo Severnej Kórei by chcelo žiť naozaj minimum ľudí. Pre drvivú väčšinu rusofilov ide hlavne o ich anti-amerikanizmus a vyhranenie sa voči Západu. Myslím si, že reálna skúsenosť života v RuSSku by ich z obdivu Ruskej federácie vyliečila, rovnako ako rôzne stáže v Sovietskom zväze vyliečili československých komoušov z ich sovietofilstva.

Fabko: Ľudia majú krátku pamäť, alebo si pamätajú len to, čo im vyhovuje a nekriticky pristupujú k mnohým veciam. Viacerí z nich sú leniví a tak uveria tej pre nich "krajšej" pravde. Další môžu byť zmätení, alebo frustrovaní zo svojho života a pod tlakom rôznej propagandy podľahnú všelijakým výmyslom. Z časti, možno aj z väčšej, je to problém aj nás, ktorí stojíme na tej "správnej strane" barikády, ale sme mnohokrát apatickí, alebo prehnane kritickí a neempatickí, čo vie druhá strana využiť a tažiť z toho.
Adrik: Dá sa s tým nejak efektívne bojovať alebo je to len strata času (hlavne anonymne na internete) a žiadna zo strán nepresvedčí o opaku tú druhú? Vám sa to už niekedy podarilo?

Datra: Nerozumiem úplne otázke. S čím či sa dá bojovať? Ak myslíš presviedčanie názorových oponentov na internete, tak podľa mňa je to strata času. Vôbec, akákoľvek diskusia na internete je podľa mňa strata času. Ja sa do žiadnych internetových diskusií nezapájam a nesledujem ich. Iba výnimočne, keď ma niekto na niečo pozoruhodné upozorní. Na našom FB profile som sem-tam zo začiatku trochu odpisoval nejakým komentujúcim, ale neskôr sme sa začali diskusiám o vážnych témach na našom profile vyhýbať, pretože nikam neviedli a navyše nechceme dávať priestor trollom. Takže teraz nechávame na našom FB profile priestor iba takému smalltalku a vtípkom. :)

Adrik: Kde sa v ľuďoch berie všetka tá nenávisť, že cudziemu človeku, politikom a prezidentke a ich rodinám praješ smrť? Naozaj ľudstvo pri všetkých tých technologických výdobytkoch hlúpne alebo sú len tí jednoduchí ľudia hlučnejší?

Datra: Tak nenávisť je normálna a zdravá. Šak punk je tiež hnev, ne?
Ja tiež nenávidím mnoho kokotov a píč. Napríklad, nedávno skapal jeden sused, čo dlhé roky prepichoval pneumatiky autám pred našim barákom a som rád, že ťahal srať, pretože som mu tú smrť prial. Dokonca sme na domovej schôdzi pri tej príležitosti otvorili šampus.

Fabko: Podľa mňa nenávisť tu bola furt rovnaká, len teraz jak je šecko online a viac prístupné, tak to aj viac vnímame, viac sa o tom píše, hovorí, špekuluje.

Adrik: Čo s pekne oblečenými náckami? Veď uz aj uznali SNP a vraj bol aj holokast a samozrejme chcú len to najlepšie pre Zlovensko. A taktiež čo so všetkými tými "antisistémovými" neoľudáckymi dezolátmi, ktorí si myslia, že z detstkej izby odhalili všetky tie židovské a americké rokmi plánované sprisahania?

Datra: Pekne oblečených náckov treba prehlasovať vo voľbách. S antisystémovými dezolátmi sa nedá urobiť nič. Sú pod vplyvom PsyOps (psychologických operácií) Ruskej federácie, ktoré prebiehajú online na sociálnych sieťach podporované presne navrhnutými algoritmami spoločností ako Google, Facebook, Twitter a spol. Je to obrovský vplyv na ľudskú psychiku a preto sme svedkami ako sa voľakedy normálni, zdraví a priemerne inteligentní ľudia menia na radikálnych bojovníkov proti zdravému rozumu. Slovensko / EÚ musí obmedziť vplyv týchto PsyOps na populáciu formou zákonov, ktoré budú upravovať fungovanie algoritmov a sociálnych sietí vôbec - podľa hesla: Freedom of speech, NOT freedom of reach. To znamená, že máš právo hovoriť si čo chceš, ale nemáš právo na neobmedzené šírenie tvojich hovien. Odporúčam dobrý podcast na túto tému: Kanárci v síti / www.kanarci.online.

Fabko: Čo s pekne oblečenými náckami? To je presne to, čo som spomínal v odpovedi predtým. Ľudia zabúdajú. To, že sa nekto teraz neobleče do fašistickej uniformy, ale dá si sako, nehá si narásť vlasy a fotí sa so psíkmi neznamená, že už zrazu nie je ten, čo býval pred pár rokmi. To sú není chlapci, čo vyrástli z nejakej tínedžerskej poblúznenosti. Sú to stále rovnakí náckovia. Treba proti nim bojovať všetkými možnými prostriedkami. Dezoláti a samozvaní odborníci na svetovú praUdu musá proste prirodzene vykapať. Treba ich ignorovať, nedávat im priestor. Nech si šíria svoje kokotiny na svojom fejsbuku alebo telegrame a moc sa o nich nezajímať. Záujem, to je to, čo ich drží pri živote.

Adrik: Chodíte teda voliť? Je veľká šanca, že predčasné voľby nedopadnú dobre. Čaká nás ďalší odliv slušných a vzdelaných ľudí do zahraničia?

Datra: Áno, posledné roky chodím voliť, lebo vidím veľký rozdiel medzi rôznymi stranami a nie je jedno, kto z nich je v parlamente. Hovorí sa, že odliv mozgov stále prebieha už roky, takže neviem či nás čaká ešte v nejakej zvýšenej miere po voľbách.
Adrik: Ďalšou peknou a jednoduchou otázkou je, prečo tu zostať žiť a neodjebať sa stadiaľto čo najďalej do piče? Čo vás konkrétne tu drží? A kto vás za to platí?

Datra: Pretože Zlovensko je aj napriek všetkým neduhom a problémom stále jedna z najlepších krajín na život na svete. Patríme medzi najbohatšie štáty. Oproti 80 percent zvyšku sveta si tu žijeme ako v bavlnke po všetkých stránkach. Kto mi neverí, nech si trošku pocestuje po Amerikách, Ázii, Afrike ... Okrem toho mám konkrétne rád Bratislavu, slovenské hory, halušky, pirohy, harulu, Dunaj, drevenice, kamošov, kapely a nesmiem zabudnúť na slovenské ženy, ktorým genetické haploskupiny R1B a R2B, ktoré sú dominantné v stredo-východnej Európe zabezpečili výnimočnú fyzickú krásu. Takže ma ani nikto platiť nemusí. :D

Fabko: Odíst je tá najľahšia cesta. Také cesty ma nudia. Mám to tu rád a za tých 36 rokov vnímam, že sa to vo všeobecnosti zlepšuje, aj keď to tak nekedy nevyzerá, takže tá snaha mnohých dobrých ľudí, nie je úplne márna.

Adrik: Je Bratislava dobrým a bezpečným miestom pre život? A pre vaše deti? Odtiaľ zo západnej Ázie to vyzerá, že tam u vás stále niekomu prepne a končí to väčšinou tragicky. Prezraďte vaše obľúbené miesta, fleky, zašívarne, ktoré určite nevynechať pri návšteve.

Datra: Áno, za posledných 10 rokov sa Bratislava stala dobrým a bezpečným miestom pre život aj pre deti. Všade sa stáva, že niekomu prepne, to sa dá pri miliardách ľudí obývajúcich túto planétu očakávať. Stáva sa to aj v krajinách, ktoré si berieme za vzor - napr. v Nórsku.

Moje obľúbené miesta sú: Dunajské nábrežie na petržalskej strane, Bratislavský hrad, Slavín a Horský park, Karloveská zátoka, Devín, alebo nová rozhladňa na Devínskej kobyle. Tú poslednú by som teda aj najviac odporučil, práve kvôli jej novosti a navyše je odtiaľ fantastický výhľad na skoro celú Blavu, Malé Karpaty, Alpy, Viedeň, Moravu a Maďarsko.

Fabko: Bratislava podľa mňa patrí medzi najbezpečnejšie mestá na Zemi. Pre majoritu určite. Horšie to majú menšiny. Tak to je ale všade.

Keby mám niekoho sprevádzať po Bratislave, išli by sme nasledovnou cestou: cviky na preliezkach v Karlovke, následne do pralesa popri Malom Dunaji a pak skĺbnuť pivačko v Twainovi, ďalej po nábreži smerom do centra a hore Židovskou ulicou kľudne trebárs aj na hrad. Potom dole po Kapucínskej to skĺbnut tými strmými schodami na obed do Smak vegan sushi, ďalej do Studne na pivačko a 58 druhov borovičky a podľa stavu a nálady by som vybral buď námestíčko pred Starou tržnicou (samozrejme s pivačkom) alebo rovno Fugu a tam ťahať do 4:00 :D
Adrik: Dlhé roky hráte na benefitoch pre VLKa. Napríklad aj v Snine. (Ako bolo? Bol tam niekto?) Myslíte, že za ten čas sa vnímanie ľudských zásahov na našu planétu otočilo k lepšiemu, alebo sme len stále hipísaci a ekoteroristi, ktorí chcú zakazovať výstavbu nových a nových lyžiarskych vlekov?

Datra: Oba koncerty, ktoré sme hrali v Snine boli super, dobrá atmo, zábava ... bolo tam cca do 40 ľudí.
Vnímanie ľudských zásahov na planétu sa stále zlepšuje, je to dané prirodzeným vývojom. Voľakedy ľudia nemali na prírodu taký zásadný vplyv na globálnej úrovni. S pomyselným zmenšovaním sa sveta začalo vznikať aj ekologické povedomie. Je to ako so všetkým - akcia/reakcia.

Fabko: V Snine sme hrali 2x a oba gigy boli super. Vlastne málokedy máme napiču gigy. Sme proste dobrí a keď nahodov aj nejsme, myslíme si to :D

Adrik: No dobre, tak teraz sa pochválte, kde to naozaj stálo na piču? Málo ľudí, zlé jedlo, prepichnuté pneumatiky, opitý Datra, ...

Datra: Asi najhoršiu skúsenosť sme mali poslednýkrát v Havířove. Celý čas pršalo, zapadli sme dodávkou v bahne pri pódiu. Organizátor ležal najebaný v kóme v bufete a pod pódiom bolo 15 skalných. Nemali sme ani kde prespať, tak sme rovno po koncerte odišli, a išli autom 200 km smerom na stredné Slovensko, kde sme hrali na druhý deň a prespali sme v kameňolome. Po nejakom čase nám ten kokot organizátor ešte niečo nasrato vypisoval cez mejl ... bizar. :D
Adrik: Nie je haMba, že skladba "Až do konca života" nie je na vinyle? Neplánujete vydať na asfalte aj staré albumy?

Datra: Nie je to hanba, ale časom plánujeme vydať tie staré albumy na vinyle.

Fabko: V prvom rade ťa uznávam za haMbu. Milujem to používať a sledovať reakcie ľudí. V druhom rade to samozrejme hamba není, lebo ja mám piči, či je nečo na vinyle, cdčku alebo v empetrojke. Pre mňa to nijak neznižuje ani nezvyšuje vnímanie skladby alebo interpréta.

Adrik: Za ten čas už u vás hosťovala rada ľudí. Aj nehudobníkov. Koho by ste chceli mať na najnovšom albume, ale báli ste sa ho osloviť?

Datra: Barbara Conana

Adrik: Ako často skúšate a skladáte nové pesničky, keď nie ste celá kapela z Bratislavy?

Datra: Raz do týždňa skúšame v trojici bez bubeníka. S ním potom skúšame vždy pred koncertom, ak to situácia dovoľuje. Neni to optimálne, ale musíme pracovať s tým, čo máme.

Adrik: Nedá mi na odľahčenie zabŕdnuť do toho, či s Datrom nikto dlhšie nevydrží?! Viete čo robia pôvodní členovia? Zaujíma ich ešte stále "scéna" a muzika?

Datra: Jasné, šak kto by s tým kokotom vydržal? To by musel byť svätý! S bývalými členmi sme v sporadickom kontakte, sem tam prídu na náš koncert, alebo si posielame nejaké zaujímavé linky a memečka. Občas sa niekde aj stretneme. So všetkými sme v pohode. :)

Fabko: Nechápem ako to niekto nemôže s Datrom vydržať. On je jeden skvelý, úprimný, spravodlivý, milý, vrúcny, empatický a priateľský človek. Tí ostatní čo odišli sú kokoti ;)

Adrik Ďakujem za váš čas a odpovede. Chcete niečo dodať? Napríklad, či sa neestala z vás už píčovina?

Datra: Ďakujem za zaujímavé otázky, na ktoré bola radosť odpovedať. Sláva Ukrajine a Košiciam!

rozpor.sk

Pridaj komentár k rozhovoru:

Meno:

Email:

Antispam: R+Y+D

Správa:

#8056 Тарас napí­sal/a: 11.09.2025 06:27:14

Jak Zpravodaj Dezerter "nespolupracuje" s rudo-hnedou Koalici Stacilo!: https://fb.com/robert.wicht.98/posts/4078150642403441

#8055 Oscar @ napí­sal/a: 20.08.2025 07:40:57

Fryette.. Ked si zakladas na pravopise tak sapxxxb... Pocuvaj sam seba tu davas dole ked pises hluposti KRAS elvtarsakrol. Pocuvaj semka. To prave TY si ten, co ani sam nevie ze je viac liberal demokrat nez sam Korcok more. Tvojim prijebanym uvazovanim vlastne hadzes cez palubu cloveka zo spektra ktore ti nevyhovuje. (ficovolic kotlebaviloc atd...) Uvedom si ze naklonost k strane akej takej je len mala mozaika z obrovskej skladacki ludskej osobnosti .. nas chleba vyzia psolanie a cesta je ina ako tvoja.. pracujuci nezamestnany ty, co nevlastnia nic len schopnost pracovat to je nase pole posobnosti a nie predvolebna kampan a kosicky PRIDE.. Pakuj do fabriky a uc sa realnemu zivotu, uvazuj, UVAZUJ... spominal si masove hnutie. AKO? ked ty sa z polkou populacie nebavys kvoli farbe dresu? A na ludi co sa ozvu ako Anarchist ze vytahujes svoje dristy prosimta pekne.. co si ty za blbecek. Choj branit vlast kreten, za boha za narod a daj si to vytetovat na celo nech vydime ktori si to TY.

#8054 Oscar @ napí­sal/a: 20.08.2025 07:40:57

Fryette.. Ked si zakladas na pravopise tak sapxxxb... Pocuvaj sam seba tu davas dole ked pises hluposti KRAS elvtarsakrol. Pocuvaj semka. To prave TY si ten, co ani sam nevie ze je viac liberal demokrat nez sam Korcok more. Tvojim prijebanym uvazovanim vlastne hadzes cez palubu cloveka zo spektra ktore ti nevyhovuje. (ficovolic kotlebaviloc atd...) Uvedom si ze naklonost k strane akej takej je len mala mozaika z obrovskej skladacki ludskej osobnosti .. nas chleba vyzia psolanie a cesta je ina ako tvoja.. pracujuci nezamestnany ty, co nevlastnia nic len schopnost pracovat to je nase pole posobnosti a nie predvolebna kampan a kosicky PRIDE.. Pakuj do fabriky a uc sa realnemu zivotu, uvazuj, UVAZUJ... spominal si masove hnutie. AKO? ked ty sa z polkou populacie nebavys kvoli farbe dresu? A na ludi co sa ozvu ako Anarchist ze vytahujes svoje dristy prosimta pekne.. co si ty za blbecek. Choj branit vlast kreten, za boha za narod a daj si to vytetovat na celo nech vydime ktori si to TY.

#8052 Fryette @ napí­sal/a: 24.07.2025 10:45:16

Ali, zedols mi. A je mi uplne jedno, za akym distrom a kde by som podla teba mal byt, aby si podla tvojich slov vedel, co som zac.

#8051 Fryette @ napí­sal/a: 24.07.2025 10:38:35

Oskar,
pochopit tvoje myslienky z tvojho pisomneho prejavu ja ako bolest v riti. Dovoluje KRAS vobec pouzivat kapitalisticke internety? Dovoluje KRAS partnersky vztah napr. anarchosyndikalistu/anarchosyndikalistky a liberala/liberalky? Je nutne pri vstupe do KRAS absolvovat politicke skolenie, alebo aspon malu anarcho previerku z diel anarchosyndikalistickych myslitelov?

#8050 Oscar @ napí­sal/a: 09.07.2025 08:47:12

supelak napí­sal/a: 02.01.2025

1. ...system neni problem. to ako je nastaveny a kto z neho profituje ano.

2. ... a nebude to konicek pre zopar elitarov, ktori pohrdaju ludmi kolo seba. a teda bud je to, co pisu anarchisti pre setkych, alebo to z mojho pohladu nema zmysel.
setko dobre do noveho roku prajem

suhlasim stebou ze - debata s tebou tu nema zmysel.

,,ovsem ak si pan obcan zucastneny na systems nosiaci sa cnostne ze ides zozrat cely svet...tak toto nie je nic pre teba...,, Toto je trefne napisane na tkz. pseudoanarchist, mainstreamanarchist, NATOanarchist ci lavicu kapitalu ci ako este nazvat hento... pusti si rozpor wilderness vlka chod na pohodu rob DIY natrcaj ruku vyfajckkt mainstreamu a nazvy elitarom vsetko co je kriticke. cau. ty system neni problem..

ps. DIY neni len o tom ze vydaj to sam.

Fryette pridaj si KRAS na facebooku a citaj uz konecne nieco anarchisticke..



#8049 Supelak napí­sal/a: 08.07.2025 12:28:23

Oskar,
ty takto komunikujes aj v beznom zivote, alebo patris medzi tych, ktori sa zvyknu opustit ked sadnu za klavesnicu?
myslim, ze minimalne v 2 veciach sa zhodneme:
1. tiez mi hlava nebere, ako moze existovat anarcho elitar. trochu sa to vylucuje, ze? lez podla slovnika cizich slov je elitarstvi aj nadrazenecke, povysene vystupovani. ked citam tvoje prispevky, tak to uplne sedi. taze ak chces vysvetlovat, ze ako sa da existovat ako anarcho elitar, ta kludne..
2. debata s tebou tu nema zmysel.

S Fryette suhlasim, ze to pripomina debaty, ktore tu uz boli. Deja voodoo. Ked je v cesko-slovensku par desiatok anarchistov, tak preco by si nenasli nejaky duvod preco vyvolat rozkol, miesto toho, aby nasli prieniky a skusili obrusit hrany..

#8048 Oscar @ napí­sal/a: 03.07.2025 13:23:41

Fryette a jeho prispevok..

,,Je to hanba, ale presne taki ako ty stavaju okolo anarchistickych myslienok hradzu. Zalez do svojej teoretickej socialne revolucnej diery a cakaj, kym sa pred tvojim domom objavia barikady.
A ked tam bude cerveno-cierna zastava potom mozno vylezies z tej svojej jaskyne.,,

zaujimave pismo, z jaskyne vraj ty co si za picus. Zelam ti debilko aby si mal prilezitost aj inkde si stat za 3kom ako pred publikom hcpunk.. co najviac stastia na nahody na ludi, temy na zivot.

#8047 Oscar @ napí­sal/a: 03.07.2025 12:28:28

pozrel som clanok kontradikce od akademikov.
priestor tam ma npr. udavac Dubovik
https://antimilitarismus.noblogs.org/post/2024/04/29/vypraskat-praskace-a-jejich-komplice/

Wayn princ - Pro lepší pochopení jsme proto přeložili i text Wayna Price, který naštěstí není dlouhý. Je to takový idiotský, reformistický, revizionistický, kontrarevoluční text, který samozřejmě potěší mnoho lidí v této zemi, kteří jsou na stejné úrovni. Číst tolik nesmyslů, natož je překládat, bolelo už po pár řádcích. Ale nám jde o celek a kritika může být pochopena jen tehdy, když je pochopeno i to, co je kritizováno. Pro některé anarchisty, což je zajímavý jev ve všech proudech, je to obtížný úkol. https://antimilitarismus.noblogs.org/post/2023/07/03/kritika-wayna-price-od-soligruppe-fur-gefangene/

Ratibor dalsi tip, nocomment.

BOAK
https://antimilitarismus.noblogs.org/post/2024/09/29/spoluprace-pro-valecnych-anarchistu-s-krajni-pravici-masky-jsou-pryc-aneb-selhani-mytu-o-antiautoritarskem-odporu/



#8046 Ali @ napí­sal/a: 03.07.2025 10:43:03

Fryette mam zaujem stebou pokecat ty core anarchizmus. Prosim prezentuj sa takto aj pri stoloch z A distrom kde tam ked bude.. Lebo internet je plny tochto hnoja co aj ty tu grcias a v reale nikde vas ta niet. pridi KE vsobotu a maj takuto rec pri stole antimilitarizmu nech vydim more kto si a co si zac

#8045 Ali @ napí­sal/a: 03.07.2025 10:37:17

Vyrastla nam tu generacia nedotknutelnych ludi, ktori maju neskutocne sebavedomie a dokazu naramne klamat, len aby odvratili pozornost od toho, na com naozaj zalezi... napisal herec Emil Horvath.

#8044 Oscar @ napí­sal/a: 03.07.2025 09:11:02

zasadna vec. vlastne tato subkulturna frajerina tu pise utocne na anarchist, na tip, ktori ale ani sam poriadne nepozna vid..co ma za svoje a ako pise... cestuj citaj debatuj.. nech je co najmenej toho ze povrchnosti neznalosti ze len ohaknutie tricko kerka a z huby nazor liberala a social demokrata... toto ked sa hrdo pisne hlasa o slovo, takto to vyzera.. napise elitar na toho kto vnima nieco inak.. vyhladaj a debatuj z anarchist, citaj uvazuj. Vadim Damier z KRAS co vam je na smiech ma aj v cestine knihy... citaj more, anarchist nie je moda ale hodnota a forma jednania buducnosti... a najme, vysvetli co je to anarcho elitar.. (nunu liberalko dostane kritiku tak hned je preneho kazdy elitar) co?

#8043 Oscar @ napí­sal/a: 03.07.2025 08:58:36

SUPELAK
Vysvetli mi uz ako sa da existovat ako anarcho elitar? Pocuvaj semka, ludia co nikdy nemali hodnoty smerovanie a cestu. Kto si vlastne TY ze takto pises?? spominas Kontradikce. To su akademicke mozgy,v ich praci su bezne utoki na revolucionarov*ki. Pisat z tipom ako si TY nema moc asi zmysel no v debate, to by vypadalo, elitar. Ja si dovolim apisat ze asi viem co si ty zac. Trickovy frajer pseudoanarchisti underground co? robi ta to co robis ako konas nie to co nosis. a ze pisete na KRAS hlody, hehe. krasa. 1vec anarchisti anarchistki nestarajte sa o nazor tych, co nikdy ani nerozumeli inemu nez simbolike frajerine a umeniu zozrat cely svet.. ak na to nemas robit veci ,,nezavysle,, OK, aspon neutoc na tych co este maju sudnost a dava im to cele logiku. TY HNOJ. Idz volit kup si stastie cau

#8038 to superlack napí­sal/a: 23.02.2025 08:48:22

kamo nemozes sa cudovat ked najvacsi ""antifasisti"" su paradoxne slava ukrajine(fuck realnazibullshit).konspiracna hlaska co vycari usmev jak na pastu.casom maska spadne .a peniaze maju siiilnu moc.uz aspon vidis vsetkych uzitocnych idiotov.pekne sa za 3 roky odmaskovali.

#8037 Fryette @ napí­sal/a: 03.02.2025 14:13:27

Oskar,
dovolim si tvrdit, ze KRAS je pre mnohych na smiech.
Tato obskurna parta pomylenych revolucionarov ma plne usta core anarchizmu. Pripomina mi to trochu postoj FSA v CZ v minulosti.
Chces snad povedat, ze ukrajinsky anarchisti bojujuci proti ruskemu agresorovi su pomyleni, ovladani zapadnou imperialistickou propagandou? Je to hanba, ale presne taki ako ty stavaju okolo anarchistickych myslienok hradzu. Zalez do svojej teoretickej socialne revolucnej diery a cakaj, kym sa pred tvojim domom objavia barikady.
A ked tam bude cerveno-cierna zastava potom mozno vylezies z tej svojej jaskyne.
P.s. sam sa povazujem za anarchistu.

#8036 supelak napí­sal/a: 02.01.2025 15:48:18

Cau Oscar,
nazor KRAS som poznal stade, coz bol doteraz moj hlavny zdroj:
https://kontradikce.flu.cas.cz/en/online-content/156
mohol si poslat aj link, ale teda nasiel som AMI na noblogs. dakujem, zajimave citanie. niektore argumenty, co sa tam spominaju mi prijdu relevantne.
vete "ovsem ak si pan obcan zucastneny na systems nosiaci sa cnostne ze ides zozrat cely svet...tak toto nie je nic pre teba..." ne uplne rozumiem. no ak som tomu porozumel, tak su k tomu u mna 2 pripomienky:
1. na systems sme momentalne zucastneny setci (ak patris medzi stastlivcov, ktori si dokazu sami postavit dom, v ktorom byvaju, vyrobit pren energiu, dopestovat jedlo a vyrobit setky potrebne veci k zivotu bez systemu, tak sa prosim podel o vedomosti, ako na to ;) system neni problem. to ako je nastaveny a kto z neho profituje ano.
2. cakal by som, ze anarchizmus sa bude snazit vytvorit hnutie a nebude to konicek pre zopar elitarov, ktori pohrdaju ludmi kolo seba. a teda bud je to, co pisu anarchisti pre setkych, alebo to z mojho pohladu nema zmysel.
setko dobre do noveho roku prajem m/

#8035 Oscar napí­sal/a: 20.12.2024 18:34:30

Ahoj supelak. AMI antimilitaristicka iniciativa je internacionalist platforms zdielania textov revolucionarov*riek.. pisem to na DIY underground platforms lebo toto je nasa nazorova lynia. Dobre texty mozne citat aj od kolektivu Tridni Valka ci od kolektivu CAS. Ruski anarchosyndikalisti KRAS a charkivski kolektyv Assembly odporucam... ovsem ak si pan obcan zucastneny na systems nosiaci sa cnostne ze ides zozrat cely svet...tak toto nie je nic pre teba...

#8034 supelak napí­sal/a: 07.12.2024 10:16:16

Cau @Oscar,
vo svojej reakcii spominas "zname fakty". Kde si sa to docital? Prosim ta, zazdielaj aj nejake linky k tym faktom.
Precital som si prispevky, co sa ti pacia. Vo mne z nich zarezonovalo slovo mier. Mier je super, len sa mi zda, ze ludia, co s nim operuju na slovensku a v cesku (ale aj inde), tym vlastne hovoria, ze chcu mier a pohodu pre seba. Chcu klud od nejakej znepokojujucej vojny na vychod od nas. Chapem. Je to podla mna ludska prirodzenost. No tuto vojnu nekto zjavne zacal a deklaroval, co nou chce dosiahnut.
Mne by sa velmi pacilo, kebyze vytvorime system, ktory kazdemu organizmu dopraje respekt a slobodu, a je zaroven dlhodobo udrzatelny (coz tento, v ktorom zijeme neni). Kolo seba o taketo neco nevidim vela snahy. Vacsina ludi ma ine priority. Taze spat do reality. Pre mna, ako "zeleneho laviciara", nie je ustupovanie resp. pripadne vitazstvo ruska posunom k lepsiemu svetu. Prave naopak. Je v takom pripade mier za kazdu cenu skutocne to najlepsie? Myslim, ze nie len v pripade ukrainy, by si ludia, ktori na danom mieste ziju, a ktori boli napadnuti, mali urcit, kedy a za akych podmienok chcu mier. Dokial si to nezadefinuju je podla mna solidarita s napadnutymi ludmi spravny postoj.

#8033 Oscar @ napí­sal/a: 16.11.2024 06:48:36

Brefta pekne napisane.. Dedo aj ty si pisal k veci. Banderizmus su Azov, keby rozpor zajtra tahali bojovat za UA vlast zacali by prave v azove alebo inej podobnej brigade.. Vojaci ktorich oznacuju za ,,antifa a antiautoritarskich,, kapu po boku Azov.. To su dneska uz dostupne fakty. Tvoj Otec dakujem za reakciu. Dal si im fajne. A prispejem aj ja. Punkgen nesledujem ved je to tu bizar.. samotny webmajster je daleko od toho co mna zaujalo a drzi v punk ug.. DIY je to co chceme miesto statu a kapitalizmu. Mame identitu vy ste ju ani nikdy nemaly. Povrchna hlupa banda.

#8012 Bretfa @ napí­sal/a: 17.06.2024 22:30:06

,, chlapci měl sem vás rád, ale dnes jsme každý na jiné straně barikády... ti zoufale jednoduché argumenty, ani se mě to nechce nějak vyvracet,, je mi z toho smutno

#7994 TvojaManka @ napí­sal/a: 13.02.2024 10:01:07

Otec, ze ty tak trochu obdivujes Putina a zaroven tak trochu nenavidis demokraticke hodnoty? Pravdu ale mas, ze vela ludi zomrelo pre mocenske chutky tohto diktatora. A pritom by stacilo, aby nezautocil na Ukrajinu. Aj sa v jednom rozhovore potkan putin preriekol, ze russi dobyli nejake uzemie. Takze ano, dobyvatel vyhlasuje, ze chce mier. A sloboda je otroctvo. Co mi to asi tak pripomina. Ked uz si tak pekne prajeme, tak ja ti prajem, aby si aspon mesiac zazival to, co deti v tejto agresorom napadnutej krajine. Strach, nedostatok jedla, mrtvych blizkych, stratene detstvo. ale pre teba je prauda len jedna - zly zapad a dobre russko.

#7993 Bambulka @ napí­sal/a: 13.02.2024 09:44:58

Dedko, vsetkym jebe, len ty tu mas vysoku skolu zivota v odbore politologia a medzinarodne vztahy. Kto je vo vojne na ukrajine agresor? Rusko zautocilo na suverennu krajinu a ty tvrdis, ze sa mali vzdat a nechat okupovat? Russky fasisti znasilnuju, vrazdia, rabuju, unasaju deti do svojho mordoru... Ak toto schvalujes, si hajzel. Ak popieras, ze sa Ukrajina ma pravo branit, tak si navyse aj zbabelec. A to ma privadza k nazoru, ze ak by si zil pred 60 rokami, tak by si odporucil svetu, aby sa ponizene vzdala nacistickemu nemecku. Tisovi by si bozkaval jeho slovutny zadok a arizoval po svojom susedovi. Pal do pice z tejto stranky a tahaj na hlavnespravy ty potkan. Tam si mozes pohonkavat ako ste prekukli svetove sprisahanie. Ukrajinci nemozu za tvoj skurveny zivot!

#7992 Scheby @ napí­sal/a: 12.02.2024 14:09:38

Rozpor hlasa Slava Banderizmu? :D dobre si sa opuscil, cenim nazor zo stvrtej cenovej

#7991 Dedo jozef @ napí­sal/a: 11.02.2024 21:16:34

Skurveny Rozpor celé roky sa hrali na veľkých Antifakov a teraz tam Sláva Banderizmu.a vám to úplne jebe?aké obsadenie Ruskom a Koreou vy ste dobre ojebany západom,A choďte do piče s tými vašimi stranami,Amerika Rusko Čína a Británia sú rovnaký skurvenci.ale však jasné ak sa niečo dojebe onDATRA zbohatlicky spratek ujde na západ.Punk s not dead Voloveee PS.Fuck Off Azov

#7981 Tvoj otec @ napí­sal/a: 22.10.2023 14:17:56

Fuj. odporny Rozpor, pošahaní americkou propagandou a vymletí Bruselom. Vojnový Štváči, zbytočne zomrelo uz cca 1 000 000, ty sláva Ukrajine, choď tam bojovať ty kokot. Ešte stále ste to nepochopili ? Tento Váš macho postoj ma na svedomí len viac a viac mŕtvych... Ste bizár, vyžívate sa v tom, že Ukrajina pomaly ale isto chradne, len vďaka Vám ? Takže ešte raz, chod do piče na Ukrajinu bojovať, alebo zalez do diery a čuš a nechaj rozprávať tých, ktorý chcú mier .... tak ako si ty prial susedovi smrť, tak ja ti ju neprajem, kokot,mal si byť už dávno minimálne skriplený medzi obeťami vojny ...

#7968 Erje napí­sal/a: 15.08.2023 22:01:47

Axc,áno skončí,USA tam bude pestovať chlieb na stromoch pre Afriku

#7967 axc napí­sal/a: 15.08.2023 13:23:48

ako fakt??Ak Rusko prestane dodávať zbrane na Ukrajinu - skončí vojna. Sláva Ukrajine?(to treba na vychode casto pouzivat tam s tym podravom maju vela skusenosti...vám to dobre jebe.

Pozývame:


So 15.11.2025
Uherské Hradiště @ Mír

BESNA (SK), RANA (SK), VERRAT (Rakúsko), INDOCTRINATE (Rakúsko), MACOCHA (CZ), MÄRNO (CZ), SEDEM MINÚT STRACHU (SK), SANGRE DE IDIOTAS (SK), BOLEST BUDE VĚTŠÍ (CZ), TOP SEKRET (CZ)
... ostatné koncerty

Vyhľadávanie:


Najnovšie fotky:

BRUNNER TODESMARSCH, LILIXELBE vs TERMINATOR X, SICKMARK, WARFUCK, SHEEVA YOGA (25.10.2025, Brno @ Kabinet múz)

Najnovší rozhovor:

Čurby

Najnovší report:

IT LOOKS SINISTER, KOVOŠROT, EVERSAME, PIPESH + MEKENZY vs GORC, PRUGELKNABE vs LILIXELBE, OBLAST vs ALISON WALKS, SLANT (7 - 8.11.2025, Žilina @ Hájovňa + Praha @ Eternia)

Najnovšia recenzia:

SHEEVA YOGA - Vokuhila violence 7"

Najnovší cestopis:

Pozsony 2025

Najnovší článok:

Pozvánka na Riot over river 8

Naposledy naskenovaný zin:

Predčasná vzbura #13 / 2019

Naposledy preložený text:

ARTURO - Walzer

Najnovší recept:

Goody foody na cibuľke a hríboch