MY O VLKOCH, CAMELEON, CHOROBOPOP, CTIB (3.11.2018, Košice)

BLACK PASSENGER

MY O VLKOCH, CAMELEON, CHOROBOPOP, CTIB (3.11.2018, Košice, Collosseum)

COCO BONGO - Demo tape MC

Bakteria #3 / 2005

(3.11.2018) MY O VLKOCH, CAMELEON, CHOROBOPOP, CTIB - Košice, Collosseum (report)
CHOROBOPOP som k nám do zemľanky volal ihneď po skvelom koncerte v Olomouci, kedy som ich odchytil na parkovisku. Trochu sme sa naťahovali s dátumami (Collosseum je rezervované snáď až do ďalšieho leta) a s predkapelami, deň predtým sa vybavil koncert na skúšobni v Martine, takže všetko all right. Počas sobotňajšieho varenia, niekedy o pol štvrtej poobede, mi na hangout prichádzajú fotky do rubriky alkoholici s komentárom, že Martičania sú už konečne na ceste. Inkriminované fotky sú na požiadanie v redakcii. Ako prví prichádzajú Žilinčania, máme čas, tak ich berieme na jedno do neďalekého pivovaru, kde líčia historky o včerajšiu. Našťastie (pre nich) sa z afterpárty vypakovali celkom rýchlo. V Collosseu sa už pomaličky štelujú MY O VLKOCH, okolo siedmej prichádza vo veselom stave aj CHOROBOPOP (fakt vďaka Andrej!), čili bábovka a čili perníky nakrájané, môže sa začať. Pred niekoľkými ľuďmi rozbaľujú MY O VLKOCH svoj slniečkársky punk rock. Program, ktorý som videl už niekoľkokrát ("Dvestotisíc", "Emigrant song", "Maľovaná abeceda" a mohol by som pokračovať), prekladaný parádnymi príhovormi. Aby bolo jasné, nesťažujem sa, práve naopak. Mám pocit, že dnes sa témy na texty pre pankové kapely (samozrejme nielen pre nich) len tak váľajú na uliciach. Alebo po internetoch? Na záver prerobený cover "66 sezón". Dúfam, že zimný spánok, na ktorý sa ukladajú, nebude trvať dlhšie ako jedno ročné obdobie, pretože by to bola veľká škoda. Dosť pochlebovania, IBAN som vám už poslal. O niekoľko ľudí viac a už hrá CAMELEON. Basa sa napája aj napriek námietkam iba na jeden aparát, ale vo výsledku to vôbec nevadí. Bicie, spomínaná basa, spevy a parádne hlučný stoner´n´roll. Tú psychadeliku tam počuť, ale prím hrajú neskutočne rozbehnuté bicie. Pamätá si ešte niekto na K.I.T.T.? Basa si len tam v pozadí brnčí. Zaujímavá, ale hlavne u nás nezvyčajná kombinácia. Ale všetko je raz po prvýkrát. Pri pohľade na tých niekoľko samotársky rozlezených ľudí rozmýšľam, že sa koncert mohol presunúť niekde na chodbu. Horný stage je pre dnešnú akciu naozaj rozľahlý. Dve gitary plus basa krát v zátvorke tri spevy mínus bubeník rovná sa CHOROBOPOP. Samé soc kapely, ktoré nemajú ani na muzikantov. Aj keď trošku nahlas, spúšťajú nevtieravý, ale hlavne úprimný punk rock. Nie žeby ostatné kapely z Rožňova hrali nejakú agresívnu muziku, nútiacu ťa ísť rozbiť najbližší bankomat alebo pobočku McDonalda. Ako ináč nechýbajú ani príhovory. S najväčšou pravdepodobnosťou preháňam, možno je to vekom, alebo možno som v tom okamihu vypotil viac než poldeci sentimentality, ale myslím si, že tá úlná ľahkosť a hráčska zručnosť by mohla osloviť aj jednoduchšie publikum. Možno sa im to podarí na splitku s the FIALKY. Ja sa neviem dočkať debutu! Koho nevyhnal CHOROBOPOP, toho dorazil sólový výstup CTIBA. Aneb CTIB po setmění. Zabudni na španielku, toto bola krutá disco rozcvička. Elektro crust ("... ve stínu nukleárnych střel"). CTIB behá a cvičí, pokiaľ mu to kábel dovolí a ľudia neznalých pomerov len čumia, odkiaľ tento deděk nabral toľko energie. A to už predtým dal s prehľadom jeden koncert. Zvyšok kapely mu fandí po sediačky z lavíc :D Heslo "spálit a posolit" sa potom vinie celým večerom. Nakoniec sa počet platiacich ústálil na skromnom čísle 35, ale to sa dalo čakať pri "neznámych" kapelách, čo tu stále voláme. To ale vôbec nevadí, aj tak sme si užili kopec srandy. Rozmýšľam, kde v Collosseu spraviť koncert nabudúce.

Tento report už bol zobrazený 155 krát!
1 2 3 4 5