CTIB, DÁŠA FON FĽAŠA, BOILING POINT, HIBAKUSHA, RÚBANISKO, TUMMO, SHEEVA YOGA (16.9.2017, Ostrava)

CxBxFxIxHxFxLxFxRxE / SEDEM SUPRAPHON MINÚT FAMILY STRACHU CDr

V úzkostnej depresii vzbury

Express your feelings #10 / KAZ #5 / 0

Echt kapustnica

(31.8.2017) NIČITEĽ, BAESTIEN, THE WILDERNESS - Poprad, Zanzibar (report)
Po rošádach, za ktoré by sa nehanbil ani Garry K., zvyšujeme v Zanzibare okolo pol siedmej počet páchateľov o štyri osoby. Okrem DeeGeeho na skateboarde nikde nikto. Bude to dnes s návštevnosťou zaujímavé. Prechádzka aspoň po panelákovom okolí, keď sme už ten Slavkovský štít nestihli a čumíme späť v prázdnej krčme. Ľuďom a ani kapelám sa nejak na koncert nechce. Ako prví prichádzajú Spišiaci a niekedy pred pol deviatou to rozbaľujú so všetkou gráciou. Dnes je konečne koncert NIČITEĽA nazvučený tak, ako si to zaslúžia. Basa hrá cez dve chladničky a jej tóny prečesávajú vlasové porasty poloprázdneho podniku lepšie ako Martin K. Nakoniec sa ľudí celkom aj nazbieralo, ale na to, že bol akože piatok ... Všetko sa triaslo, až som mal strach o rybičky v miestnom akváriu, ale snáď si už za ten čas privykli. Na začiatok úplne nové pochmúrne skladby z chystaného split 10" so ZOZOO a zvyšok z "Matky". Dnes perfektný výkon a hlavne zvuk! BAESTIEN prichádzajú počas setu prvej kapely, v pokoji sa nazvučia a do priestoru začínajú rozdávať depresiu za doprovodu blackened atmospheric a neviem akého neocrustu. To je škatuľka! Pohrebná temnota s maličkou iskričkou nádeje. Škoda len, že sa nepodarilo zapojiť aj projektor, výsledok by bol ešte brutálnejší. Zaujímavý bol tiež bubeníkov štýl hrania. Úplny kľudas. Nevydržím všetky desaťminútové pesničky, idem sa vyvetrať von na vzduch, kde mimochodom bolo všetko počuť tak, ako by som stál pred kapelou a tu sa konečne z tmy objavujú Trnaváci. Je po policajnej hodine, kedy mal koncert oficiálne skončiť, tak som zvedavý, či the WILDERNESS dnes stihnú odohrať aj svoj druhý koncert. Predsa len, dnes to hučí poriadne a podnik je nalepený hneď na paneláky, kde kulisu kapelám robia rozsvietené panelákové kutice. Normálne vidieť ako ľudia používajú mikrovlnky alebo šporáky. Sranda. Našťastie planý poplach, pretože keby sa niekto pokúsil prerušiť tento set, už celkom rozbehnutí ľudia by ho podľa mňa zjedli za živa. Chlapci sú už dnes rozčertení, každá skladba ohohraná na maximum aj s prídavkami od iných kapiel (treba uznať, že sú to páni muzikanti), po každej trefný príhovor (aspoň má zvyšok kapely čas ukojiť svoje alkoholické chúťky) a guľometné bicie. Dnes je zvuk naozaj geniálny! Aj keď mnohí čumeli, čo je to za disharmonický bordel, tak ja tomuto vravím punk z roku 2017! Nevravím, že nie je v pohode aj dnes hrať punk sedemdesiatsedem alebo jednoduchý rocknroll, ale staviť všetko len na muziku a nad ostatnými vecami zatvárať oči ... OK, po koncerte to hneď balíme a v pätici (ponuka o miesto v kufri zostala nevyslyšaná) sa poberáme späť do Bazmek city. Tak opäť v Poprade o pár rokov.

Tento report už bol zobrazený 111 krát!
1 2 3 4 5