MAKE X PEACE (CZ), INCRIMINATE (SK), HEVER (CZ)

Trnava, Kubík

CERELITIDA #7
4.00 €

YLVA, ELR, AMENRA (10.11.2019, Košice)

(16.3.2016) UNATTENDED FUNERAL, SHEEVA YOGA, FUCK THE FACTS - Čadca, A café (report)
Opäť výlet, tentoraz trocha narýchlo, klasická štvorčlenná košicko - prešovská kolaborácia, odjazd z PO o piatej, dĺžka cesty podľa google maps o ôsmej. Košičania s menším oneskorením presne 13 min a samozrejme tak 15 minút meškáme aj na koncert.

UNATTENDED FUNERAL zachytávame len z konca, možno posledné dva songy. Škoda, nikdy nemám šťastie na túto kapelu. Tu sa vynára pravidlo, nemeškaj na "powerviolencové" koncerty, lebo 15 min a zmeškáš aj 2 kapely. Rozrušený, smutný sa pretláčam pomedzi dav, prehrabávať sa v distrách, kde zavítal aj taliansky Agipunk, tak je si z čoho vyberať a kde míňať svoje minimálne mzdy. Hej a ku kapele, ani som nič nesfotil, lebo kým som vymenil objektív, tak bol aj koniec. Tak neviem ani zhodnotiť. Chcem zomreť.

Trocha skôr sa predierame dopredu aby sme niečo videli a už sa pripravuje SHEEVA YOGA. Na Fluffe a myslim že aj na Ffude som to celkom presral, tak teraz mám reparát. Na Fluffe kvôli vyšívaniu, krista. Parádna dávka P/V, extrémne rýchle pasáže striedajú pomalé, veď SY nie je žiadna novinka a určite to mnohí z Vás zažili. Trocha čo by som vytkol, tak bol zvuk. Strašne zle nazvučené, druhý spev som ani veľmi nepočul, bicie tiež tak poslabšie. Ale napriek tomu pekná sekanica. Nabudúce dám prednosť kapele ako radikálnemu vyšívaniu.

Extrémne rýchle nealko a už stojíme vpredu na pánov a dámu z FUCK THE FACTS. Aj túto kapelu sa mi podarilo presrať niekedy skôr v Košiciach. Hanbím sa za to a chce sa mi kvôli tomu tiež umrieť. Vpredu to začína vrieť plus jedno alkoholom obšťastnené indivíduum vkuse zhadzuje mikrofón, (mimochodom nasieral ma už pri predchádzajúcej kapele) vkuse sa snaží speváčke niečo povedať, stále strká do ľudí, ale snažím sa to nevšímať a užívam si kapelu. Parádna dávka grindcoru, úplne krásneho strihu, pre mňa s pár kapelami posúvajúca tento žáner úplne niekam inam. Za mňa úplná eufória, pomalé pasáže proste geniálne, konečne som aspoň trocha šťastný. Zvuk už je o dosť lepší, takže všetko ok až na opité indivíduum, ktoré potom ako sa snaží chytať speváčku (neviem prečo) dostáva kopačku od basáka, krásna chvíľka. Takto si predstavujem nebo, keď sa takéto chvíľky opakujú stále dookola.

Myslím že 22:00 a je koniec, hrniem sa k merchu kapely, kde už stojí naša posádka a má už nakúpene, tak podporujem aj ja, želám kapele všetko dobré a ďakujem za koncert, priberáme jedného člena z Liptova a rútime sa smer východ tohto hnedého štátu. Hodnotenie je výborne, cca šesť hodín cesty, cca hodina a pól extrémneho punku, iba jedno pľasnutie po riti mojej priateľky (škoda že som tam nebol), iba jedna zmeškaná kapela, iba 5 kúpených dosiek, masaker veľa ľudí na stredu, iba ďalších 500 km za nami. Dík kapelám, organizátorom, výborný stred týždňa.

Tento report už bol zobrazený 347 krát!
 Autor: DeeGee
1 2 3 4 5