12.00 €

A POINT OF PROTEST, DIMITAR, GATTACA, INDOCTRINATE, LAKKA, MERMOMOC, ORIENT, LUTKA LASKIER, TIGERWIZARD (12 - 13.7.2019, Brno)

MARASTIC BLUES, ROZRUCH!, NASTY PACK (29.5.2019, Lesonice, Soya haus)

NAŠE ANO MC

Biosphere #3 + #4 / 2002

(20.6.2015) KOLONA, GATTACA - Krakow, Kawiaren Naukova (report)
Opäť výlet, opäť Krakow. Tentoraz 9 ks z prešovsko - košickej kolaborácie. Ako vždy výjazd v ranných hodinách, hlavne tentoraz, keďže koncert je naplánovaný na 16-tú hodinu poobednú, kvôli nejakým ďalším koncertom ktoré sú taktiež naplánované na rovnaký dátum.

Do poslednej chvíle nebol nikde na internetoch uvedený support, tak sme aj celkom zvažovali či ísť kvôli 25 minútovému koncertu GATTACA do Krakowa. Pár dni pred koncertom sa objavila informácia, že koncert otvorí KOLONA, čo je rapový projekt bubeníka z GATTACA. Po blúdení v Krakowe kvôli dopravnej situácii úspešne parkujeme neďaleko nášho hostelu okolo 10-tej hodiny. Klasicky nejaká vegan reštika, pamiatky, uhýnanie sa turistom a napokon 5 kilometrová prechádzka vo výdatnom lejaku smer koncert. Celkom sme mali naponáhlo, báli sme sa že budeme meškať, no ten dážď nás možno aj popohnal. Na naše počudovanie sme boli prví návštevníci a dokonca som mal poradové číslo jeden. Asi to aj v Poľsku funguje tak že keď prší, alebo je koncert v netradičnú hodinu tak fanúšici ostávajú doma. Klub je v nových priestoroch, je to tam menšie, no atmosféru si to celkom udržalo, až na to sedenie vonku. Po vstupe sa pred stageom prichystáva GATTACA a vyzerá to tak, že chvíľu ešte posedíme kým prídu aspoň nejakí ľudia.

Ako prvý to na nás vybalí politický projekt KOLONA. Príjemné počúvanie a silné prekvapenie. Malo to úroveň, nato že som skôr čakal niečo viac amatérske. Celkom odporúčam nový album, ktorý vyšiel prednedávnom. Hlavne pieseň "Hrdosť", ktorá je celkom aktuálna. Keby tam bol ešte nejaký DJ, tak si to kľudne viem predstaviť niekde na veľkom stagi, niekde na feste, pred zrakmi omnoho viac ľuďí (čo samozrejme neznamená, že to tam patrí, alebo že by to tam malo automaticky patriť). Po chvíli je koniec a mne sa zapísal ďalší fajn projekt do pamäti. Dúfam že stihnem opäť na Fluffe.

GATTACA ako už klasicky, silné nasadenie, prevažne songy z nového LP, z ktorého sú von už nejaké skladby. Recenzoval som túto kapelu už mnohokrát, tak neviem čo písať. Koncert bol perfektný, dokonca asi aj lepší a atmosféru pohlcujúcejší ako naposledy na garážach alebo vo Viedni. Zvuk sa tiež celkom dal, akurát mi chýbali už kultové skladby, tak len dúfam, že ich zo svojho playlistu úplne nevypustili.

Kapela sa po koncerte hneď balí, nakoľko ich čaká ešte koncert neďaleko v nejakom mestečku. Dokonca sme sa aj na chvíľu zamysleli, či si tento set nedáme ešte raz, no prišli sme nato, že síce autá máme stále, ale vodiča už iba jedného, nakoľko druhého nám bohužiaľ zobral alkohol. Po koncerte nejaké debaty a poberáme sa ubytovať. Potom smer niekde do centra, prežiť noc opäť nejako inak ako sme zvyknutí. Až na pár blúdení a jedno nepodarené "lúpežné prepadnutie" od bratov z Poľska to bol príjemný výlet, asi nevedia, že my sa nedáme, peniaze nemáme a biť sa nechceme.

Tento report už bol zobrazený 375 krát!
 Autor: DeeGee
1 2 3 4 5