ČISTÁ RYŽA (SK), DECULTIVATE (SK), DVERE (SK), FAT (SK), KRAJNÉ ČIERNO (sK), PASSENGEROFSHIT (Austrália), THERAPIST (SK), URTICA (CZ), ...

THE WILDERNESS - III. (PHR)
14.00 €

ITS EVERYONE ELSE, MAKATA-O (18.10.2019, Bardejov)

ONDREY ZINTAER, SUMA, SUPRAPHON FAMILY, SEDEM MINÚT STRACHU kolaborácia s ONDREY ZINTAER & NOITT, USNU?, ZABLOUDIL(A), NOITT, 3 ONANY BOYS, MASSOLA (1.11.2019, Sereď, New York)

(11.4.2015) ZHODA NÁHOD, DR. PAKO, MUERTI, ZAČIATOK KONCA - Topoľčany, Barbar (report)
Panensky prvý koncert v Topoľčanoch v réžii premiantov oi! punk coru. Toto jednoducho nemohlo dopadnúť priemerne. Posádka štartuje zo Šale a v Šuranoch je obohatená o ďalších dvoch členov. Cestou sa degustuje decentný strik z červeného vína a za nami sedí skupina pofidérneho vzhľadu, čiže naši :). Trochu sa oťukávame, ponúkame sa navzájom omamnými nápojmi, ostatne presne tak, ako to má byť! :) Občas žasnem nad tým, ako ma na staré kolená stále bavia tieto zoznamovacie - cestovateľské rituály. Klub Barbar pôsobí mrte sympaticky, navyše je spojený s fast foodom (podáva sa tu robi burger aj falafel!), ktorý je otvorený do neskorých ranných hodín! Ostáva jediná výtka a tou je enormne malý priestor, v ktorom sa pri tom dave nedalo prakticky pohnúť a samozrejme do mňa večne niekto naráža brrrrr!!! Prvú kapelu ZHODU NÁHOD som si preto ani príliš nevychutnal, hoci podali nadštandardný výkon plný energie. Nitrania sa dôstojne obhájili a svojím melodickým punkom  rozohriali publikum na ďalší chod. S DOKTOROM PAKOM už mám ale menší problém. Pri počúvaní týchto starších skupín zohráva kľúčovú rolu aj súdružka nostalgia a tu je kameň úrazu. Ja som za "mladi" išiel skôr v SITŇANOVI, DIMENZII, HASIACOM PRÍSTROJI. Už sa chápeme? Je to ako vecou neznalému stočiť na VHS-ke biják od Seagala alebo Van Damma. :) Masa zložená z punks a skins, ktorá sa zišla pred stageom evidentne pozná tvorbu DR. PAKA veľmi dobre, čo citeľne vidieť - počuť po celú dobu vystúpenia. Pri Jabloncoch MUERTI sa pred pódium dovalíme v značnom predstihu, po čase by to už bolo prakticky nemožné. MUERTI nám po zvukovke chrstnú do xichtu svoj chytľavosťou nákazlivý street punk, ktorý v okamžiku roztancuje v sále nejednu plešku. Pri hitovečke ako "D.S.R" veselo skanduje celý Bar "Máme partu výbornou", rovnako skvelú odozvu majú aj "Potetovanej", "Antifascist" a ďalšie. Na záver si ešte kapela dovolila zcoverovať skladbu "Roztočený večer" od dnešných oslávencov. Bravo! Kto iný by mal uzatvoriť dnešnú seansu ako legendárni veteráni ZAČIATOK KONCA? Navyše dnes oslavujú celých 25 rokov svojej existencie a lepší darček si ako kapela venovať nemohli. Okrem toho sú pre mňa ZK spolu s ROZPOROM dve najlepšie slovenské kapely na poli oi! street punku. Celý Barbar príchodom kapely doslova explodoval!!! Už hodne dávno som nevidel, aby sa pogo tiahlo od pódia až po bar z jednej strany na druhú po celú dobu hrania ako mexická vlna. :) Bez stage divingu by sa to samozrejme obísť nemohlo, takže sa na rukách ocitli príslušníci všetkých spriaznených subkultúr, vrátane báb! Nádhera! Niet divu, kapela má kvantum skvelých hitov, ľudia pohotovo reagujú na veci novšie z albumu "Zovretá päsť" ("Čo sa stane", "Tie roky sú fuč", "Zlá hra" ... atď). No istotne by fandovia ZK z pódia nepustili bez evergreenov "Učiť sa lietať", "Poď sa baviť", "Skinhead girl" a  mnoho ďalších. To všetko podané s maximálnou energiou a nasadením. Valná väčšina refrénov spievaná obecenstvom, niekedy aj do mikrofónu zapožičaného novým sólovým spevákom. Absolútna spokojnosť, hoci som celý koncert sledoval prakticky z chodby, lebo v tej tlačenke by som si to proste nevychutnal. Po koncerte ešte tradičná konzumácia pív, blbnutie a šup na nočák.

Tento report už bol zobrazený 696 krát!
 Autor: Radim
1 2 3 4 5