So 26.10.2019
ONEWAY SYSTEM (UK), ZIMMER FREI (CZ), the WILDERNESS (SK), LUCIFER EFFEKT (CZ)

Vsetín, 3 opice

10.00 €

CHURCH OF MISERY, CONE FOREST, MIROED (10.10.2019, Košice)

(26.4.2015) GAGARIN, GATTACA, REMEK - Bratislava, Garáže pod Prístavným mostom (report)
Predošlý deň! Deň napočudovanie začíname úspešne, varíme, kávičkujeme, nakupujeme, delíme sa na skupinky podľa možností, kto môže chodiť, kto chce, kto nemôže (zdravotno/análne problémy) a kto nestíha. Ako uvítací výbor sa stretávame v nejakej hipstérskej kaviarni s posádkou z Brna a ideme pod Prístavný most, kde sú garáže, pri ktorých sa má konať koncert. Cestou spoznávame kopec ľudí, ktorí vyzerajú, že majú namierené práve tam. Vyvoláva to vo mne pocity ako keby som bol na nejakom festivale, že kde pozrieš, vidíš ľudí z akcie. Na mieste je strašne veľa známych tvári, a to od Žiliny, cez Trenčín, Poprad, Bardejov, Prešov, Košice ... proste sa tam stretlo celé Slovensko, a to fakt nepreháňam. Žeby scéna ožila a ako hlavný akt tohto neskutočného prírodného úkazu sú tieto tri české skupiny? Myslím že sa tam mohlo stretnúť tak 100 ľudí, čo je v  nedeľu poobede priam neskutočné.
Ako prví svoje vystúpenie ukazujú "discoemo" Gagarin. Povedal by som, že už tiež legendárne skladby, zvuk je celkom fajn, aj keď to mohlo byť hlasnejšie, čo by sa mi na GAGARIN viac hodilo. Žiadne extra tance sa nekonajú, ako naposledy v Krakowe, keď som túto bandu videl. Trošku mi vadil dlhý set, ale to spôsobovali najskôr horúčavy a pálenie slnka na hlavu. Celkovo príjemne otvorenie koncertu.
GATTACA podobne nekompromisný set ako deň predtým, no dnes trocha menej pohlcujúco. Dôvod je myslím ten, že vonku to vyzerá ako na kúpalisku a toto mi príde skôr niekam do podzemia. Ale zahraté výborne, zvuk ma tak isto nesklamal. Nemám veľmi čo vytknúť. Akurát že ani v jeden deň nezaznela pre mňa kultová skladba vegan hardcoru a to "Smrt, ako jediný účel života". Počas pauzy používam lovecký nôž na huby od kolegu z Brna a odrezujem si z riflí, nakoľko je počasie na nevydržanie a ja nemám nič na prezlečenie. Ako posledná kvapka sú REMEK a je to úplne o niečom inom ako včera. Ako bolo povedané od maďarského kolegu, vo Viedni stratili "vášeň a vstek" ako sami spievajú a v Bratislave to bolo presne naopak, kde vášeň a vstek našli. Myslím že nikto nebol sklamaní. Po krátkom pokecaní sa lúčime a čas nás tlačí, aby sme opustili priestory garáži a pobrali sa späť do našich stereotypných životov, kde nás opäť čakajú naše zamestnania, školy a podobne.

Tento report už bol zobrazený 557 krát!
 Autor: DeeGee
1 2 3 4 5