LIDSKÉ ZDROJE (CZ), MOMMY IS MENTAL (CZ), PRACH (SK)

Bardejov, Bašta

CERELITIDA #7
4.00 €

Nö fest 2019 (22 - 23.11.2019, Horná Lehota)

(28.1.2005) UK SUBS, VIBRATORS, SKEPTIC ELEPTIC - Bratislava (report)
Pri poslednej navsteve Blavy (the Wailers) som mal pocit ze tuto metropolu Slovenska tak skoro nenavstivim (nie ze by som mal nieco proti len sa tam skratka necitim fajn ... a nejako sa neviem zbavit pocitu, ze nase hlavne mesto je postavene nejako naopak ... :), ale kedze prazske a brnenske kolo akcie som zmeskal, tak sa zasa vydavam v spolocnosti jedneho pana a jednej dami do metropoly zapadu .. ... na nadro nas prisli vyprevadit a zabavit prislusnici plesatejsej casti populacie a fyzicky najzdatnejsi predviedol sprint po perone popri rozbiehajucom sa rychliku (cim zabavil najmenej 3 vagony vlaku .... ) ... cesta prebiehala celkom v pohode a podvecer sme sa uz prechadzali po Pressburgu. Mensie nakupy vinylov, nejake popijanie v Stoke, marne hladanie zbytocnych miest a ocitame sa v Babylone. Este predtym ako nas vpustili do saly, podrobili sme sa dokladnej prehliadke, kde mi pan colnik odobral drogy, dynamit, vzduchovku a ine zvlastne predmety, ktore na akcii tohto typu nemaju miesto ... jedno pivo, druhe pivo .... a zacina hrat prva kapela Skeptic Eleptic pre mna celkom neznama kapela zo susednej Viedne, image ala Green day, celkom chytlave niektore pesnicky, ale inac ma nijako nezaujali .... tretie pivo, rum ... a na podium vylieza prva superstar dnesneho vecera hrajuca od roku ´76 - Vibrators. Ich vystupenie ma celkom potesilo aj ked na mna posobili trochu opotrebovanym dojmom :), ale zahrali od srdca a hodne prijemne, takze maximalna spokojnost ... nazvy vsetkych pesniciek si vobec, ale vobec nepamatam v pamati mi utkvela len zaverecna "Baby baby" a este uplne genialny pridavok "brand new cadilac" od mojich milacikov the Clash. trochu ma sklamali, ze zabudli na moju oblubenu "London girls", ale mozno nabuduce ..... dalsich par drinkov .... a uz podium patri pre mna hlavnej superstar vecera dokonca v spolocnosti sarmantnej asistentnky :) - smecke okolo charizmatickeho Charlieho Harpera (ktory ma 61 rokov !!!) z UK subs. Tato banda hra od roku ´77 a myslim, ze vobec nie zbytocne .... zahrali asi hodinovy prierez svojou tvorbou, v ktorom samozrejme nemohli chybat notoricky zname flaky ako "I live in a car", "Stranglehold", "Young criminals" a nechybala ani moja milovana "Emotional blackmail" .... na zaver dve kolecka pridavkov ... po skonceni ich vystupenia som len tazko hladal superlativa na divadlo v ich podani, ktoreho bol Babylon svedkom ..... dobre, vyborne, fascinujuce, genialne ..... ale hlavne od srdca! ... po koncerte sme sa venovali kadejakym legalnym a ilegalnym zabavam, hladaniu mobilnych telefonov, prechadzkam mrazivou Bratislavou, exkurziou po bratislavskej zoo na nadrazi ... a po 7 hodkach cestovania spat na rodny east side ma unaveneho a zniceneho, ale s radostou v mysli a v srdci cakala vecerna Legareggaeneracia ..... na zaver len klasicke: kto nebol moze lutovat celkom prijemny zazitok, ked sa po case stala Blawa opat dejiskom punkoveho divadla v podani legiend.

Tento report už bol zobrazený 438 krát!
 Autor: Deneš
1 2 3 4 5