MAKE X PEACE (CZ), INCRIMINATE (SK), HEVER (CZ)

Trnava, Kubík

CERELITIDA #7
4.00 €

YLVA, ELR, AMENRA (10.11.2019, Košice)

(29.9.2010) DISIDENT, RANK N FILE, UZBEKS - Martin, Pirát (report)
Frantíci utekajú skoro ráno do Prahy, no Uzbeks si dávajú načas a vyspávajú doobedu. Byť mesiac v dodávke je náročné a ešte keď ti každý večer niekto núka svoje špeciality .. Votreli sme sa ku kapele, že si spravíme menší výlet. Z Košíc sme sa vytrepali niekedy po druhej a sme pozvaní v bratom Staškovcom do Smokovca na obed, ktorý sa neskôr mení na neskorý obed a následne na skorú večeru. Cestou každému v dodávke kvalitne prepína a tancuje sa (áno, v dodávke sa dá aj tancovať) na nejaký hip hop, či čo to bolo a o 4 sme v zahmlených Tatrách. Dávame sójové hambáče (díky moc!), nejakú špekačku a ideme na menšiu prechádzku za Smokovec. Kým toto všetko absolvujeme, je už asi 6 hodín, a určite čas vybrať sa do Martina. Cestou mi už aj volá nervózny Dáša, kde sme sa zatúlali. Piváreň Pirát nachádzame po menšom blúdení tenkými uličkami. Dosť úzka piváreň slúžiaca väčšinou na najebávky, nie na koncerty. To už sa zvučia a chystajú hrať "miestni" Disidenti, s Dášom za basou. Rock n roll pank poskladaný z posledných dvoch albumov. Nejakí miestni sem tam pohrozia päsťou do vzduchu, ale nič akčnejšie sa nedeje. Kedy už bude ten sľubovaný koncert so starými "drsnými" skladbami? :D Za nimi nórsky Rank n file, od ktorých som predtým nič nepočul, ale viem, že chystajú split 7" s Your fucking nightmare, tak som bol zvedavý. Každý by si našiel niečo, taký mix veselejšieho punku, rock n rollu a ranného hard core, no na mňa pôsobili akosi nasrane, alebo znechutene. Ani trochu sa im nečudujem, hrali na šmýkajúcich kachličkách, kde bolo rozliate pivo a pred nimi ešte stálo kopec ľudí s plnými sklenými pohármi. No niektorí s nimi aj pogovali. Mali k tomu aj nejaké preslovy v angličtine, no väčšina ľudí ich zrejme ani nepochopila, keďže sa im podarilo rozbiť pohár. Čo už. Spevák mi pripomínal Dávida zo Stolen lives hehe. A na záver Uzbeks! Opäť parádna energia, rýchly hardcorepunk a málo miesta. Čo viac na koncert treba? Playlist rovnaký ako včera, no pre Dášu dali ešte prídavok "Satanic bible". Rozbíjal sa na neho ešte viac, ako na predošlé skladby. Po celý čas boli tancovačky, dvíhačky, proste parádička. Treba sa vyšáliť aj v stredu. Po koncerte klasická chlastačka (až na to, že to pivo bolo dosť čudné), kecačky a obzeranie a nákupy v distrách. Najprv bola pre kapely rezervovaná nejaká chata mimo Martina, ale vraj tam po daždi ostalo všade bahno, tak nakoniec končíme v skúšobni. Ešte predtým ideme po zásoby žrádla, pitia a papúč do Tesca a posledná zastávka skúšobňa v podzemí pod parkoviskom na sídlisku. Úplné skvelé miesto, len keby miestni pankáči neboli taký bordelári a všade sa neváľali prázdne fľaše, nedojedené žrádlo a neviem čo všetko. Dnes sa žiadna rozbíjacia afterpárty nekoná a zaspávame oproti včerajšku skoro (o jednej). Ráno sa vyhrabávame z bordelu, Uzbekovci nás hádžu do Vrútok na vlak a aj napriek ich mnohým predsvečovaniam, aby sme šli s nimi aj do Prahy, sa lúčime. Škoda, bol by to pekný výlet, lenže po Prahe by to bolo ešte Lipsko, potom Berlín a ďalej čo? :D
Radšej ani nespomínam, že náš vlak má meškanie a že Danka ide hneď na brigádu.

Tento report už bol zobrazený 572 krát!
1 2 3 4 5