LIDSKÉ ZDROJE (Rakúsko), MOMMY IS MENTAL (Rakúsko), PRACH (SK)

Bardejov, Bašta

DAVOVÁ PSYCHÓZA - EMANCIPÁCIA (PHR)
16.00 €

Nö fest 2019 (22 - 23.11.2019, Horná Lehota)

(15.3.2009) RÁDIOLOKÁTOR, SATHANAS, NUNSLAUGHTER - Žiar Nad Hronom, Zrkadlovka (report)
Richardo de la Žiaľ Nad Hrobom pripravil fakt brutálnu jar, čo sa koncertov týka a na prvý z nich vyrážeme už v tradičnom megapočte 2 kusy. Garde mi robí sám Veliteľ T.M.C., ktorému som vďačný, že sa nemusím do pekla terigať sám. V buse kolega playboy vyberá miesto vedľa neskutočne hyperaktívnej piče, ktorá mele kokotiny jak na bežiacom páse. Ide ma roztrhnúť, našťastie však slečna asi po 15 minútach nasadzuje sluchátka a púšťa nejaký popík. Oproti jej táraniu to bola nebeská symfónia. V Prievidzi otvárame jadrové strely a začíname obracať do seba. Ich vôňa sa nežne rozlieva celým busom. Žiar nás privítal typickým mŕtvym dojmom a ideme na večeru do hypermarketu. Počas stolovania na stojáka vonku pri nejakom baráku študujeme plagát lákajúci návštevníkov na megatour legendy Editor a sme radi, že sa nám prijatá potrava neocitla na chodníku z toľkého zhnusenia. Nakotení vchádzame dnu, na miesto dnešného nedeľného obradu. Ľudí je tak akurát, ani nie moc veľa, ani úplne málo. Úvodné vystúpenie patrí českej kapele Radiolokátor. Line-up tvoria ľudia zo známych kapiel, hrajúcich extrémny hárdkór, Gride a Lahar. Hrajú kurva prepracovane a je to čistý old school thrash metal, zahratý s totálnym precítením. Vidno, že hoši nefičia len na ultrarýchlom panku. Druhá kapela je prvý hosť spoza Veľkej mláky - Sathanas. Ich vystúpeniu som venoval pozornosť, aj keď ma to nejak nebavilo. Metal pomalejšieho strihu, sem tam nejaké sólo, pre mňa osobne ale nuda. Cez prestávku mením dosky ako blázon s Rišom a bubeníkom z tretej kapely. Podarilo sa mi pomeniť všetko čo som zobral a krabica je plná čertvého asfaltu. Spomínaná tretia kapela bola americká legenda, nenávidiaca všetko čo súvisí s kresťanstvom (takýchto nás je samozrejme viac), neznabohovia Nunslaughter. Odštartovali zhurta a publikum nadšene kýve hlavami. Jedna vec ma však kurevsky srala, a to partia pár Poliakov, "Oi! Skinheadov", ktorí sa chovali ako úplne posledná sedlač na svete. Agresívne pokusy o niečo, čo malo pripomínať asi pogo v ich ponímaní, boli odrazom kokotizmu. Jebať im papule. Satanáši to rozbalili na plné gule a rýchlym deathmetalom ničili všetky náznaky prítomnosti Ducha Svätého v sále! Bubeník strúhal z paličiek obrátený kríž ako na bežiacom páse. K dotiahnutiu show do maximálne možnej dokonalosti, chýbal už len podpálený kostol, mučenie údov pedofilných kňazov a mníšky s krížmi Ježiša Krista v chlpatých prdelách. Satan jednoznačne zvíťazil nad všetkými božskými silami a my sa vydávame na busík domov. Pauzu na benzínovej pumpe okorení pár jedincov fajčením v jej priestoroch a po dorazení na stanicu sa stáve závislými na instantných polievkach z automatu. Ave Satanas deti!

Tento report už bol zobrazený 739 krát!
 Autor: Sanberg
1 2 3 4 5