Forever Megashit XIII. (14 - 15.6.2019, Bardejov)

INCRIMINATE, LOWEST CREATURE, LEEWAY (28.5.2019, Košice, Collosseum)

KAZOSTROJ - Promo 2019 7"

Pozvánka na Forever Megashit XIII.

Info zine #1 / 1997

(8.9.2018) FAT, JAKUBYSKO, THE PUBLIC - Vranov, Barónka (report)
U mňa už v poradí druhý koncert za sebou, ktorý sa zomlel neskutočne rýchlo. Práčka mi doma perie dlhšie. O ceste na koncert nehovoriac, pritom sme sa netrepali kdesi do Žiaru nad Hronom, ale do Vranova nad Topľou. Po mimoriadne vydarenom prvom pokuse (ani sa nezdá, že to už od koncertov v Abadone prešlo päť rokov) sa Turčo v ich organizovaní rozhodol pokračovať. V druhej časti série All you need is noise sa už nesiahalo po domácej ponuke, ale aj tak tu mal východ jedného zástupcu, plus ešte cezpoľní zo stredného a severného Slovenska. Ešte len o siedmej na Lingove obsadzujem sedadlo spolujazdca v aute košickej frakcie FATU a za nejakú slabšiu hodinku už parkujeme pred Barónkou. Našťastie sa dohodlo, že FAT hrajú prví, takže sme nepremeškali žiadnu kapelu. Takto sa chodí na koncerty presne podľa bontónu. Prasiak cestou po telefóne mierne stresuje, ale na druhej strane sa za sekundu vyložili veci, napichol sa do siete a FAT mohol začať svoj ponurý rachot. Zvuk mal pod palcom Andrej z Popradu, takže bol od prvého hrabnutia do strún masívny. Také samovražedné besnenie na začiatok asi nikto nečakal. Bicie dnes šli krásne predpisovo. Presne podľa harmonogramu odstrelov v kameňolome. Síce to nie je môj pohár passion fruit souru, ale videl som ich už viackrát, aj v starších zostavách, ale dnes dokázali roztriasť úplne všetky altánky vo dvore. Aj s detskou trampolínou a šmykľavkou. A ako sa museli v okolitých blokoch otriasať vitríny v obývačkach. To je tak, keď neplatíš vstupné a len čumíš z balkóna :) Chcelo by to už aj nejakú nahrávku, nech o vás zakopnú ľudia aj na západe (Slovenska). Nasleduje JAKUBYSKO, ktorí sa parádne rozbehli. Za posledný mesiac ich vidím tretí krát. Čo o nich napísať nové, aby som sa neopakoval? Mikrofón prevzial po Tomášovi Jago, ktorý popri ňom ešte stíha trestať požičané bicie. Niečo neskutočné sledovať to. Celkovo sú dnes bubeníci majstri večera. Je to zlo. Šialenstvo. Pomätený grind core. Sami si to chlapci asi nepriznávajú, ale sú to vážne makači. Nakoniec protekčný the PUBLIC. Myslel som, že si tento koncert vybavili "vďaka" vranovskej posile na druhej gitare, ale ako sa dozvedám, opäť hrajú v trojici. Tento rukopis by som spoznal aj pod vodou. Melodické linky zahrané s ľahkosťou, ale pri tom je to nasraný hard core. A do toho Horákov maniakálny rev. Z playlistu zloženého takmer výlučne z úplne nových, ešte nikde nevydaných songov, som vylučovacou metódou prišiel na to, že sa asi v kapelnej kuchyni niečo varí. Na záver zo dve skladby z poslednej LP "No grave is deep enoug" a je koniec aj bez coveru "12 hodín". 21:59. Stihlo sa to na minútu presne. Účasť oproti minulajšku menšia, ale aj tak som pri tej rýchlosti nestíhol s každým pokecať. A dnes namiesto spoločnej vegánskej večere popíjali členovia kapiel a aj nečlenovia domáce pivo navarené len kvôli tomuto koncertu. Luxus! Vidíme sa asi u vás až na jar. Alebo?

Tento report už bol zobrazený 448 krát!
1 2 3 4 5