NABOSOPOSKLE, MITE DE CIMETIÉRE (15.9.2018, Bratislava)

CINNAMON WIND

DVERE, COCO BONGO, MITE DE CEMITIÉRE (14.9.2018, Košice, Collosseum)

HYDRAULITER 12"

Sami sobě #8 / 2003

(8.3.2018) DECULTIVATE, HIEROPHANT - Košice, Collosseum (report)
Za dlhú dobu koncert, na ktorom sa mi podarilo zúčastniť a som veľmi rád. Hneď po úraze mi preblesklo hlavou, čo všetko na začiatku tohto roka zmeškám, no pár vecí nepripadalo do úvahy zmeškať a toto bola jedna z nich. HIEROPHANT mám v hľadáčiku od Fluffu 12-13, neviem presne, kde som to videl v inej zostave a s trochu iným žánrom, no novou doskou pre mňa stúpli nahor. Temnejšie, metalovejšie, menej hardcore, ale stále punk. Mal to byť môj druhý koncert na vozíku, prvý mal byť KALLE u nás v Prešove, no koncert na poslednú chvíľu presunuli do podzemných priestorov, kde by som sa nedostal, tak som to na pól cesty otočil. Momentálne najväčší problém je zohnať odvoz, tentokrát sa mi to podarilo a v zložení 1+1 sme sa okolo siedmej vydali z Prešova. Pred ôsmou sme v Košiciach. Lokálni kulturisti ma vynášajú do 777, viac menej bez problémov. Z tohto som mal najväčší stres. Trošku ma sere, že obťažujem ľudí kvôli koncertom s pomocou, ale tak čo mám iné robiť. Každopádne veľké dík za pomoc. Po vyložení je asi každému jasné, že dnes to bude komornejšie, aj keď mne to viac menej vyhovuje, jednak kvôli foteniu a tiež kvôli pohybu.
Ako prvá ide úderka z Prahy DECULTIVATE so svojím temným hc crustom alebo ako to pomenovať. Rýchly nástup, extrémny tlak, fakt zaujímavá záležitosť. Videl som to prvýkrát a ostal som celkom prekvapený. Doraz bude nové LP, tak som veľmi zvedavý. Hneď na to sa spúšta intro od HIEROPHANT, aj keď neviem prečo majú použitú pesničku od OM "Addis" alebo možno OM to majú ešte od niekoho, neviem, ale celkom sa to tam hodí. OM preruší nejaký noise a na pódium už vychádza kapela. Nekompromisný death metal reznutý s crustom, ťažké metalové pózy ako z 80-tych rokoch. Na to že majú vlastného technika na zvuk, tak nejako chýba basa aj celkom zo začiatku je ten zvuk nejaký rozkolísaný, no mne to až tak nevadí, nakoľko som na koncerte po dlhom čase a na kapele, kde poznám každý tón. Pre mňa absolútna spokojnosť, akurát čo by som do ich show zakomponoval, tak sú nejaké efekty aby to nepôsobilo na prvý pohľad tak stroho. Po koncerte kupujem nejaký merch a nasleduje znášanie schodiskom dopada v pohode. Chce pomôcť aj basák z HIEROPHANT, no on keby radšej pomohol svojmu zvukárovi nech mu nazvučí basu, haha. Bez problémov som o pol jedenástej doma. Díky všetkým čo pomohli. Pekný večer.

Tento report už bol zobrazený 201 krát!
 Autor: DeeGee
1 2 3 4 5