So 7.12.2019
CATASTROFY (SK), ADACTA (SK), SKLADKA (SK)

CERELITIDA #7
4.00 €

ITS EVERYONE ELSE, MAKATA-O (18.10.2019, Bardejov)

(24.10.2017) POLLUTED BRAIN, MASSGRAVE - Sheffield (report)
Erekcia, orgazmus a opäť erekcia ... krista vyjebaného MASSGRAVE hrá dneska v Sheffielde. Najlepšia crustová kapela na svete (aspoň u mňa) a rovno pod nosom. Vytešený utekám na bus a už som v klube. Lokál dis-beateri WAR FUCKER odpadli, takže dneska len dve kapely, ale to už aké dobré. Začína sa až o hodinu, tak zatiaľ vykecávam so známymi a letmým pohľadom pozerám do miestnosti, kde sa bude hrať. A hľa vidím nejaké boxy s doskami, prijdem bližšie a tam už vysedáva Koppa s jeho Agipunk distrom, ach jaj. Takže najbližšiu polhodinu pekne hrabem jak kurence na dvore a so slzou v oku beriem aspoň dvoj LP diskografiu japonských DEATH SIDE (japonské bordely mi v poslednej dobe riadne jebú na hlavu). Dneska štartujú lokálne all star hviezdy POLLUTEN BRAIN. Myslím, že hrajú len nejak pol roka ale na výbornú. Mix starého amerického hardcoru s britskou špinavou punkovou školou. Zahraté na jednotku, všetko šlape ako má. Na bicích mastí Bryan - osoba, ktorá je zodpovedná za 90% všetkých akcíí a kapiel čo v Sheffielde existujú. Tipujem, že tých 5 rokov čo sa poznáme, tak 10 kapiel už vystriedal. Kde kurva berieš toľko energie a voľného času? Nechápem. Setík taký krátky zo 10 minút, ale s maximálnou dávkou energie. Čakám na nahrávku. Pred kanadských buldozérom si berem poslednú LP a úplne nový album, ktorý sa dá zatiaľ dostať len na ako tour press verzia. Misia je kompletná a mám všetci veci, čo tento najlepší klon DISRUPT vydal na platniach. Pískanie gitary, basa zaduní a ozve sa urghhhhhh. Tornádo menom MASSGRAVE valcuje všetko naokolo. Toto je jazda od začiatku do konca. Bubeník prakticky ani neprestáva hrať a tlčie plnou parou vpred. Dvaja speváci jeden reve, druhý bľačí. Skončí song a hneď ide ďaľší. Crust/grindová apokalypsa. Behajú hore dole, vyskakujú, nevedia sa zastaviť. Kanadskí požierači marihuanových výparov ničia obecentvo. V komornej atmosfére ale s obrovským nasadením. Podľa názov skladieb hrajú prierez z ich celej tvorby cca 20 songov ak dobre vidím na setlist. Aj ľudia sa hýbu len škoda, že je utorok a neprišlo ich vo väčšom počte. To by bola už iná paráda. Nakoniec ešte pokrik "fucking hell" a jeden minútový prídavok. Po deviatich rokoch, čo som ich videl naposledy, stále taká istá dávka energie a nasranosti. Kapelu čaká ešte predstavenie za Bloodshed feste v Holandsku s hviezdnym obsadením. Dúfam, že aj tam rozjebú všetko na prach. Po koncerte hneď pálim domov, zajtra ma čaká robota. UP THE FUCKING PUNX!!!

Tento report už bol zobrazený 273 krát!
 Autor: cocotello
1 2 3 4 5