2.50 €

(26.3.2016) HOPSASALA, NIČITEĽ - Martin (report)
Pred Veľkou nocou mi píše Aďo z Martina, že ak mám tetku v Trenčíne, ktorú musím ísť bezodkladne oliať, mám sa po ceste zastaviť v MT na supertajnom koncerte v skúšobni. Píšem len tak Ničiteľom, ktorí tam majú hrať, či motyka nevystrelá, vystrelila, majú fleka. Presúvam sa novým vlakom do Spišskej, kde ma čaká ničiteľská limuzína a hurá smer západ. Po diaľnici je to rýchlovka a šofér Vlado hneď len tak po pamäti nachádza celkom slušne skrytú skúšobňu. Rešpekt. Vyzerá to na nejaké bývalé internáty alebo kancelárie z dávnych dôb prezamestnanosti, kedy každá vyššia funkcia mala svoju sekretárku, ďalšiu ženskú, ktorá mu nosila desiatu a obed a ďalšiu, ktorá chodila na poštu. Ale musím dodať, že je to veľmi útulný priestor, taký komplex, kde sa všetky kapely stretli určite chýba aj u nás. A na to, že sa jedná o "tajnú" akciu, je tu aj kopec ľudí, nielen pankáčov. Ponosíme veci a čaká sa na HOPSASALU, ktorá má hrať ako prvá, pretože Ozón ešte dnes stíha zabúchať v TROCH GROŠOCH na inom koncerte. Prichádza čadčianska posádka, zapájajú sa a už začína pravé skúšobňové peklo. Poriadna tlačenica a aj tak sa nedostalo na každého, plávanie, váľanie sa sa po sebe ... Za bicími Miloš sedí, ako keby bol niekde na pikniku a natieral si chleba, pritom z reprákov reže uši hlasný dbeat so všetkými rádiovými hitmi ako "Buď oni alebo ty", "Gigolo" alebo "Kysucká". Rýchlovka a už sú Kyšučania aj pobalení a lúčia sa s nami (ako hrali BRMBOLCE?). Po totálnou chilloute a zväčšovaní pneumatík na gaučoch nastupuje NIČITEĽ. Skúšobňa sa viditeľne vyprázdnila, to ale kapele nezvalo ani trochu na nasadení. Nové songy sú proste paráda ("Matka" je už v lisovni!). Nejaké pokusy o zdvíhanie kapely (bubeníka sme tentoraz nedali), trochu menší bordel ako na prvú kapelu, ale o to zaujímavejšia muzika z reprákov. Výpytame si ešte "Aténu" a ňou sa koncert nekončí. Začína šialená jamovačka, od hiphpou až po súťaž, kto si viac zničí hlasivky. Dopíjame zvyšné lahváče, popri tom dojedáme zvyšky výborných šalátov a wrapov (Aďo je pán) a párty sa končí na matracoch v skúšobni. Na raňajky ipa na Smíchově (konečne zverejnili teleporty) a kým sa z Martina vymotáme (na skúšobni je čulý ruch už od doobedňajších hodín) je poobedie. Ja som doma až neskoro večer. Veľmi príjemná rodinná akcia. Dík za ňu!

Tento report už bol zobrazený 419 krát!
1 2 3 4 5
Hodnotenie reportu: 1.8