So 24.8.2019
DAVOVÁ PSYCHÓZA (SK), BESNA (SK), CONCUSSA (SK), WASTAGE (SK), AS THEY RISE (SK), HEVER - (CZ), FAT (SK), -273.15 (SK)

Svidník , Areál minigolfu

2.50 €

(1.9.2005) MARK FOGGOS SKATERS, CHANCERS, RUDEBOYRHYTM SOUND - Praha (report)
Mark Foggo a jeho ska bandicka mi zily nikdy netrhali, ale ked som sa dozvedel, ze zaciatkom septembra maju byt v prahe v spolocnosti ceskobritskych Chancers a rudeboyRhytm soundsystemu bola to celkom dobra zamienka na vylet do maticky Prahy ... do Prahy som sa vybral ako jediny clen bajnej a oslavovanej Animal crew, a tak som nemohol poskvrnit dobru reputaciu tychto vychytenych kosickych banditov ... koncik sa mal odohrat v Matrixe, vstup bol 250 KC, zaciatok 20:00 ... vsetko OK, vsetko all right ... asi okolo pol 9 - tej vystupujem na legendami opradenom Zizkove, necakane stretavam bandu z Presova v pocte 3 ks a vydavame sa na koncik ... do Matrixu vstupujeme, nic sa nedeje len Chancers znasaju na podium kramy ... poobkukujeme distro Marka Fogga a na nase sklamanie zistujeme, ze nedoniesli ziadne dosky, a tak zasa neostava nic ine ako investovat do distra na bare a preplachnut hrdlo ohnivou vodou ... klasika popijeme pokecame o doskach, zenach, autach ... hmmmm ludi zatial poskromne a Chancers pomaly zacinaju hrat ... niekolko odvazlivcov zacina pod podiom precvicovat tanecne kreacie, Chacers hraju jeden hit za druhym, niekolko kusov dobytka sa zabava a Simon vysvetluje nazov noveho singlu "AWAY FROM THE FLOCK" (Prec od stada ... myslim, ze stoji za to o tom trochu popremyslat .. ) .. Chancers som naposledy videl hrat na Unite feste minuly rok, a tak som sa celkom zabaval (najma na Simonovych kecoch :))) .... zahrali celkom prijemne (ako inak - osobne ich povazujem za najlepsiu cesku ska kapelu a myslim ze este najblizsich par rokov sa moj nazor nezmeni ...) a myslim, ze ulohu predkapely zvladli obstojne (z toho, co si pamatam zahrali "Rudeboy paradise", "Rub it easy", "Drug wars", "Sedmicka skaparty" ..... aaaale chybala moja oblubena "Missing words" .. hmm skoda .... ) .... na zaver sekli pridavok v podobe "Zizkov skins", stado pod podiom sa zvacsilo, zatanocovalo a zatlieskalo ... dobry koncert ... chvilka prestavky na nakup v bare a zacina pre mna veelka neznama .... particka okolo Marka Fogga nikdy nehrala styl ska, ktory by som nejako moc musel, a tak aj tato recenzia bude skor pohladom cloveka, pre ktoreho islo dokopy o neznamu kapelu ... na podium vyliezaju v zostave Mark Foggo + gitara, basa + 3 dychy (z toho jeden trubkar pocas koncertu stihal hrat aj na 2. gitaru a klavesy ... brutaale ) + bicie ... predstavili sa odpalili prvu pesnicku .... aaaaa ... uz to islo ... Mark Foggo hadzal brutalne ksichty (nepopisatelne), pred kazdou pesnickou hodil tiez nejaky zajimavy preslov (napriklad o tom, ze tucne zeny su parada ... :) ... kapela za nim sekala ako svajciarske hodinky, ludia sa zacali hrnut dopredu a z nicoho nic bol pred pooodiom kotol ako sa na ska akciu patri ... tucne zeny sa hlasili na vyzvanie, publikum spievalo zborovo refreny ... nazvy pesniciek si moc nepamatam, ale z too co hrali: "Fat girls", "Hello", "Very very pussy cat", "Ska pig", "Ramona from Barcelona", "Two legs" ... asi po hodke a stvrt sa zdalo, ze na tento vecer staci, ale nazhavene publikum si vynutilo prvu cast pridavkov, v ktorej sme sa dozvedeli, ze Mr. Fish (1. gitarista) ma zajtra narodeniny a v 2. serii pridavkov - okolo polnoci mu uz cely klub gratuloval .... :), zabava gradovala a gradovala, a tak sme si vynutili este do tretice posledny kuusok a rozpraaavke bol koniec ... po koncerte sa rozprudila este ska party v podani RudeboyRhytm (ktori oslavovali vyrocie 10 rokov existencie), ale to uz som bol na ceste do hajan ..... co dodat na zaver: paradna akcia (bol som fakt prekvapeny, lebo dosky Marka Fogga som vzdy pokladal za to slabsie na holanskej ska scene), prijemna atmosfera, sklamanie z uplnej absencie vinylov v distre (ako aj nepritomnost distra vydavatelstva grover records ... ) ... celkovo by som to hodnotil 7/10 hviezdiciek ..... na zaver klasika dakujem Ladrogangu, ze nespia a makaju jednu circus grande akciu za druhou (najblizie 13.9 BONES!!! .... www.ladrogang.wz.cz ) Markovi Foggovi a Chancers za paradnu akciu ( www.markfoggo.com - odporucam!!! www.chancers.cz ) .... a special thanx Markovi a Kike za spaco .... stay rude stay rebel!

Tento report už bol zobrazený 442 krát!
 Autor: Deneš
1 2 3 4 5