So 24.8.2019
DAVOVÁ PSYCHÓZA (SK), BESNA (SK), CONCUSSA (SK), WASTAGE (SK), AS THEY RISE (SK), HEVER - (CZ), FAT (SK), -273.15 (SK)

Svidník , Areál minigolfu

2.50 €

(9.7.2005) IDIOTS PARADE, GRIDE, SWABLAST, DEZINFEKCE, .. - Nitrianske pravno (report)
Zabehnutý festival sa tento rok zmenil na vlastne jednodnový koncert a mal sa odohrat v Handlovej, no na poslednú chvilu sa presunul do obce Nitrianske Pravno. Po prichode na miesto urcenia sme sa dozvedeli, ze nejake ohlasene kapely nepridu. Fest sa odohraval na vonkajsom place pred pohostinstvom pri nefungujucej zeleznicnej stanici a podium bolo vytvorene na korbe nejakeho nakladného auta. Najprv sme pochybovali ci sa tam vobec kapely zmestia, no nakoniec to bolo v pohode. Dorazili sme tam asi okolo tretej, no akcia zacínala oficialne o siedmej. Nasa trencianska vyprava si spravila mensi squat na comsi ako verande na uz spominanej stanici. Volny cas sme si skratili kecanim, pitim, hulenim, proste kazdy podla svojho gusta. Zo squatu nas ale dostali postupne tony zacinajucej sa akcie. Konkretne sa jednalo o dvoch typkov ktory pustali barsjake ska a reggae. Proti tejto hudbe nemam nic, ale vyzeralo to tak, ze ludia asi zaspia. Urcite ich ale zo sna prebrala prva kapela IDIOTS PARADE, ktoru tusim tvoria aj nejaki clenovia byvaleho Thaygetta. Nikdy som ich predtym nepocul, no vyvalili taky fastcore, ze az. Na slovenské pomery fakt vyborná kapela, ktoru odporucam. Potom hrala kapela WOKK ci jak sa to pise, ktoru som bohuzial vobec nevidel, takze o nej nemozem nic napisat. Nasledovala kapela usporiadatela Stebla - ATTACK OF RAGE, ktori opat svojskym grindcorom potesili nepocetne publikum. Este mensi pocet tanecnikov pred podiom velmi potesili covery Consequence a Obnoxious (Surgeon of the dead) od Ulcerous phlegm resp. Haemorrhage. Po Attacku nastúpili blavaci SWABLAST, ktorych rady tvoria tusím dvaja ludia cinní aj v Davovej psychoze. Hrali v pohode muzicku najma crustového strihu s roznymi inymi prvkami, idealnu na pretrepanie gebule. Potom na scenu nastupili rakuski death metalisti DECOMPOSED CRANIUM, ktori boli totalnym prekvapenim vecera. Nic moc som od nich necakal, ale ludia boli uplne nadseni. Hrali kvalitne prepracovane songy s castymi klepackami a striedanim vokalov. Spevak v pohode komunikoval s publikom, proste ich vystupenie bolo namakane. Predposledna prisla na radu kapela, na ktoru som sa cely vecer tesil jak male decko. Prachaticki GRIDE boli hviezdou vecera, nazvucilo sa a slo sa na to. Hned prva bola pecka Made in hell a tancachtivi spustili riadnu zverinu. Tak som sa uz davno nezabavil a asi ani dlho nezabavim. Hrali zvacsa nove veci, malo bolo ale tych starsich, za zmienku stojí Lobotomie virou a najviac ma potesil song Inside. Chalanom to este stale vyborne hra - Certove namakane bicie spolu s Inyho hrdelnymi kreaciami su ozdoby tejto kapely. Na zaver zahrali asi 5 neznámych coverov. Poznal som akurát vec od Plastic grave. Dalej som uz bol totalne vyriadeny, takze po tomto skvelom vystupeni som sa odobral v klude si pozriet poslednu kapelu DEZINFEKCE. Nejak ma to nechytilo, hrali taky klasicky HC - punk, ale celkom dobra vec na zaver vecera. Ani neviem ako sa mi podarilo v nasom squate zaspat a pred zaspatim sme sa eete zabavili na kamosovi, ktory si nepochopitelne jebol xsicht o kožajnicu, za co si pravom vysluzil na druhy den prezyvku Jozo Raz. Po trojhodinovom spanku sme sa pekne vybrali domov a cast cesty nam sprijemnovala vona hovna nejakeho posrateho ucastnika koncertu, ktoreho identitu sa ale nikto nedozvedel. Dik kamo. Na zaver chcem podakovat Steblovi za vybornu akciu a vsetkym co ju prisli podporit.

Tento report už bol zobrazený 481 krát!
 Autor: Milan
1 2 3 4 5