16.3.2013 WYNSTON SMYTH, BETON, ADACTA; Lučenec, Slimák

Autor: Mirec | Počet videní: 1244

Viac žien ako krastu. Celkom lichôtne zistenie pri tlačení našich sexi košických zadkov do áut smerom do Lučenca na akciu Crustpunk back in town! O akcii som sa dozvedel už nejaký čas predtým, správou v dvojkovej sústave kvôli odposlúchavaniu od istého nemenovaného pána Adrika, takže preskočím popis mojich zvrhlých masturbácii nad flyerom akcie, takisto aj našich spoločných v skúšobni (klamem jediný nemám frajerku haha), keďže sme sa ako "pomladšia kapela", všetci chystali na akciu ezer tisíc. Cesta bola v pohode, Denis si to páral na rozjebanej Toyote jak pánko, predbehoval motorky a tak, druhá osádka neviem – asi tiež klasika, smrad, nejaké pivo, trojposchodové chleby, reči a zjeby. Došli sme asi okolo šiestej po krátkom bludeni a výsmechu miestnych, keďže som sa pýtal na klub Lúč, ktorý ma síce rovnaký slovotvorný základ ako Lučenec, ale kurva, nachádza sa v Trenčíne haha. Takže klub Slimák, kde som predtým nebol - popiči, nič veľké, žiadne metrové kokotské pódium s vyhadzovačmi + mňa osobne silno príjemne prekvapila bang-rampa pre stagediverov nad tanečným parketom, hneď som vedel, že bude kamikaze karate. Popri skladaní a vybaľovaní vecí sa vypili nejaké pivká, sosla sa vodečka v aute, pokecalo sa, trochu sme sa kamarátsky poponižovali a tak. Hrať sa začalo okolo ôsmej, po tom čo dorazila ADACTA a BETON aj s aparátom - za požičanie ďakujeme, medzitým sa klub celkom naplnil rôznou háveďou z Lučenca a okolia. Ako rozohriatie večera sa na stage postavilo krastpankmetaldedmetalpankové kvarteto WYNSTON SMYTH, komentovať samých seba nebudem, lebo hranie sme si užili všetci absolútne šalene a aj tak by som o tom subjektívne kecal len v superlatívoch. Tákže, hrali sme popiči a, ale ne.. haha. Vraj to bol nasratý crustpunk, tak o to nám v podstate aj ide. Zahralo sa zopár skladieb do tanca aj do plaču, pre ľudí asi viacmenej neznáme, nakoľko toho zatiaľ nahratého moc nieje, no v blízkej budúcnosti bude. Tuším sa nejakí ľudia aj metali po zemi, Adrik mi rosprávaľi, ale ta to som nevidel, pretože som žmurkal na čaje pred stejdžom. Dig take čaje sa volajú stejdžánes čajoris more, hej ne? no nič už kokotiny, dobre. Takže po krátkej odmlke využitej na príjem alkoholu sa začala zvučiť kapela BETON, to sa už ľudí pripravených povariť sa v kotli celkom nazbieralo. BETON zahrali fajn, väčšinou hrali nové veci, v ktorých bolo d-beatu striedmejšie, zdalo sa mi, že pri niektorých dedmetalových pasážach dokonca chladol kotol – asi kokoti nevieme tancovať v rytme guľometnej dvošľapky, a potom sa flipujeme v trojosminovom rytme dychovky haha. Stupnica – antická dórska e d c d a g f e, takže v klídku. Pesničky menovať nebudem, už som bol natoľko pripitý, že si pamätám asi iba "Detonátor" a "Ruiny"? nechcem trepať, neskoro. Tak či tak to však malo energiu, temnotu a horor, zabavil som sa a aj moje uši. Jak poslední vybehli na pódium ADACTA, už pri zvučení basy som sa tajne vo vrecku hral s mieškom, lebo ADACTU veľmi silno ľúbim. Nasekali po piči hardkorkrast jak sa patri, masaker novšie songy aj staršie, taký akurát pomer. Vpredu bolo celkom dusno, ľudia karate kade tade ja osobne som si rozjebal celý krk aj botasky s nohami. Malo to proste šťavu, Gargamelov vreskot duplovaný publikom, ľudia si to užívali, po pár prídavkoch a poslednom songu "Úbohí" som počul naozaj všetko čo som chcel. Po koncerte sme sa klasicky opili tak akurát, Denis zložil niekoľko jednoduchých vokálnych liturgií ako napríklad Rimbasombat alebo Koložvárska kapusta wtf haha a ešte pred záverečnou som sa s Kubom pokúsil o lacný drum and drums set, ktorý bol bohužiaľ vypiskaný. Potom sme sa presunuli do domu Milana, ktorý nás k sebe zobral ty kokos asi 10tich, za čo klobúk dole, toľko zjebaných hoviad v dome, kde ti chrápu fotrovci je celkom dosť, takže diky. Ráno nás ešte Peťo z grindovačky COCKTOPUSSY zobral na chvíľu na skúšobňu, ale to si moc nepamätám, bol som rozjebaný. Až na jednu krutú kokotinu s policajtami cestou nazad po piči akcia, ľudia aj muzika! Sevas!