ONEWAY SYSTEM (UK), ZIMMER FREI (CZ), the WILDERNESS (SK), LUCIFER EFFEKT (CZ)

Vsetín, 3 opice

10.00 €

CHURCH OF MISERY, CONE FOREST, MIROED (10.10.2019, Košice)

(26.5.2012) SOTATILA, CTIZENS PATROL, RUIDOSA INMUNDICIA, LÄRM - Amsterdam, Occii (report)
Po veľmi zaujímavom a devastačne strávenom týždni sa dávam na písanie. V hlave čerstvé spomienky na včerajší koncert.
Z oslavy narodenín, kde bolo kopu mäsa a oslávenec stále pičoval na to, ako ho nemôžem žrať, sa vydávam smer Amstelveenseweg 134 na inú oslavu. Ani nepoznám presnú cestu, tieto amsterdamské ulice, to mi bol čert dlžný, ale čo, sadám na bike, idem podľa pamäte, po 10 minútach som tam, krása. Pred klubom Occii, čo bol pôvodne squat osquatovaný v 84 sa to už vlní, ľudia kecajú, platím vstupné a som dnu. Okrem Matthewa, ktorého poznám z posledného koncertu SKITKIDS a HJERTESTOP v Kodani, som tam nestretol žiadne známe tváre. Muco, kde to pracuješ? Možno som očákaval, že aspoň jeho tam uvidím, nestalo sa.
Koncert mal pôvodne začať okolo 20:30, myslím že začal tak o hodinu neskôr. Prvý nastúpil dizbit/hcpunk z Tampere a Viedne, SOTATILA. Pretože som každú jednu kapelku videl po prvý krát, bol som párkrát za koncert dosť zaskočený. Fakt som nevedel, že vokalistka z RUIDOSY tam hrá na gitaru. Každopádne, vyvalili na nás špinavú paľbu ako z 80 rokov, bolo to hlučné, nasrané, a ľudia stáli ako údy v teplej vode, len zopár jedincov sa potackávalo vpredu a viali im vlasy. Inak, ako sa píše viali?... Ale asi to bude správne. Viem, že zahrali song "Sotatila tappaa", a inak som sa v tom už neorientoval, ale bolo to fakt dobré. Snažil som sa aj ľudí rozhýbať, no podarilo sa mi to tak na 10 sekúnd, zaslúžilo si to určite viac.
Po nich uz nastúpili holandskí CITIZENS PATROL, thrash/hardcore, ďalsia mňamka, ktorá má rýchlosť v krvi. Čo zahrali ani neviem, nie je to zrovna kapela, ktorú by som mal napočúvanú, no možno je to chyba. Set bol rychly, tak 20 minút, ale ani o tom radšej nechcem klamať. Koniec koncov, celý gig sa viezol v duchu rýchlosti, žiadne sranie, skoro žiadne ladenie, nastúpili, odohrali a šli do kutě, neviem ako sa to píše, ale v holandštine to znamená pička.
Po tomto akte sa toho moc na pódiu nemenilo, čo bolo pre mňa tiež dosť veľké prekvapenie, opäť neviem, či to bolo koncertom, alebo to je tak vždy, niekto by po napísaní tohto reportu mohol upresniť informacie, pretože ja som z toho blbý. Myslím, ze bicie sa nezmenili, ostatnými nástrojmi si ani nie som istý, akurát na pódium vybehla slečna a spustila ten nenahraditeľný rev. RUIDOSA INMUNDICIA, dlho sa mi táto kapela vyhýbala a konečne som ju chytil do pazúrov. Epický hc/punk s príchuťou latinskej Ameriky, niet divu, mix Rakúska a Chile. Myslím že ani nemusžm veľa predstavovať. Odohrali "De una vez", "Nunca mas", zopár ďalších vecí a zliezli. A lľdia? Myslím, že na Desmod na letnom fesťáku sa ľudia viac bavia, nasrať. To bolo pre mňa trošku sklamanie, možno vždy očakávam, že ľudia si budú trieskať hlavy o strop. Chcem vidieť krv! A rozbité hlavy...:D Ale nie, v klídku. Pre mňa aj tak suverénne najlepšia kapela večera.
Po nich nastúpil LÄRM a ich kurva fofr thrashcore, ktorý začali mastiť niekedy v 84, snáď 20 sekundové songy, spevák mal na sebe tričko CCCP, gitarista tiež nejakú symboliku s kosákmi a kladivami, nevedel som, že sú komunisti, ale čo už s nimi narobíš.
Nie som si istý, či tam spieval Menno, k jednému songu totiž zavolali aj pôvodného vokalistu. K songom sa opäť nebudem vyjadrovať, v tej rýchlosti by sa aj súťažiaci z Cooper´s hill, ktorí si lámu ruky a nohy, určite stratili. Vpredu som zaznamenal nejaký menší pohyb a koncert skončil ani neviem ako. Ľudia sa presunuli von alebo baru a sloptali tretinkový Budweiser za dve ečka :D Madova. A hej, vlastne som stretol troch Slovákov dakde od Spišu. Chvíľu sme s nimi kecali o našej krásnej spoločnosti a šli sme pekne domov. Už teraz sa mi tento report nepáči, ani neviem načo som ho písal, no keď už som si s tým dal toľko práce. Snáď si to niekto aj prečíta. Kurva asi začínam byť nihilista, či čo. Dovidenia dakde na Slovensku, možno.

Tento report už bol zobrazený 669 krát!
 Autor: Sajmon
1 2 3 4 5