MY O VLKOCH: "Ľudia na koncert MY O VLKOCH prichádzajú ako cudzinci, ale odchádzajú ako kamoši."

NÁSILNÍK, WILDERNESS, PREZIDENT LOURAJDER (8.3.2019, Trnava)

RANA - Nesprávne otázky CDr

Pozvánka na Hardcore is coming fest

Bariéra #6 / 2001

(8.10.2011) T.R.A.N.Z., DISENT, ADACTA, ALEA IACTA EST - Bánov (report)
Žiaľ, leto je definitívne za nami, no hlavy nevešajme, otvára sa nám zimná sezóna plná vyborných koncertov a klubovo-krčmových akcií. A lepší štart sme si dopriať ani nemohli. Hošani z Bánova nám opäť ukuchtili vybornú porciu pravej sekanice. Takže k Capovi sa dotrmácame okolo tej ôsmej večer. A ja si to okamžite mierim k barovému pultu. Pomaly, ale isto sa to tu začína plniť prvými záujemcami. Návštevosť je opäť viac než uspokojivá. Hold, opäť sa mi potvrdilo to, čo si myslím už dávno. Malé dedinky sú pre hardcorové akcie živnou pôdou. Kto si myslí opak, nech zavíta na Kesu. Heh. Otváranie ceremoniálu má na starosti hc- punkové trio z Hurbanova, T.R.A.N.Z.. Inak starí lišiaci, ktorí už dlhé roky organizujú kvalitné koncerty u nich doma. Kesanom a spol. predviedli jednoduchý, no premňa veľmi autentický a uprimný hc-punk s poriadne nasratým vokálom. Trochu mi to pripomína už neexistujúcu kapelu DIES IRAE zo Žiliny. V hľadisku registrujem prvé náznaky poga a hlavne punkovejšie orientované publikum si prichádza na svoje. Chlapci by si každopádne zalúžili hrávať častejšie a hádam sa im podarí zdolať s kapelou aj nejaké väčšie vzdialenosti. Držím palec. Prichádzajú domáci majstri remesla DISENT, ktorí sú konečne doplnení basou. O tú sa postaral Ivan z predošej kapely. No ty kokot, ako vedel som, že majú silný potenciál ale takýto bordel som nečakal. Fakt veľmi popiči zahratý fast-crust, power violence pre najotrleších! Tí alkoholom podgurážení smelo moshujú, zdvíhajú, tí triezvejší aspoň uznanlivo prikyvujú hlavami. Spokojnosť na všetkých frontoch. ADACTU zrejme netreba nikomu predstavovať. A opäť predviedli excelentný výkon. Videl som ich už mnohokrát, ale stále ma ešte neprestali baviť. Snáď jediný rozdiel bol v tom, že som si omnoho viac vychutnal nové vály z ich posledného počinu, ktorý mám už dokonale napočúvaný z predu aj zo zadu. Odzneli pecky ako "Amen", "9 hráčov", či "Posadnutosť" ale neboli opomenuté ani staršie veci ako "Niečo sa stalo", "Bludný kruh", "Tiene minulosti" či "Otrok vrahom". Výkon kapely výborný a už aj tak dosť nažhavené publikum im nezostáva nič dlžné. No a záver si pre nás prichystali grinderi z Galanty. ALEA IACTA EST je tiež kapela, ktorú sledujem už nejaký ten piatok. A naďalej ostali verní svojmu nekompromisnému grindu. Akurát ma mrzelo, že tentokrát hrali bez basy. Chalani zahrali famózne a na počudovnie ani vyčerpané publikum nepoľavilo. A prekvapením bola premňa nečakane výrazná pohybovka speváka Atillu. Na ktorej evidentne zapracoval, alebo to bude tými kořalkami??? Heheheh. Každopádne sa jedná sa o vydarenú akciu, kde sa tu zgrupla naozaj pestrá zmes zo Šaľe, Galanty, Zámkov, Šurian, Serede atď. Takže ďalší dôkaz toho, že koncerty ľudia chcú a že ten punk hádam ešte v našich končinách nechcípol. Na záver ešte veľká vďaka chalanom za organizáciu a zároveň dúfam, že Infest 3 na seba nenechá dlho čakať.

Tento report už bol zobrazený 823 krát!
 Autor: Radim
1 2 3 4 5