Nö fest 2018 (16 - 17.11.2018, Horná Lehota)

BLACK PASSENGER

MY O VLKOCH, CAMELEON, CHOROBOPOP, CTIB (3.11.2018, Košice, Collosseum)

COCO BONGO - Demo tape MC

Bakteria #3 / 2005

(8.10.2010) DISIDENT, UNITED AND STRONG - Spišská nová ves, Semafor II. (report)
Ďalší úplne iracionálny výlet. Danka má narodeniny, tak sa večer stretávame za účelom menšej oslavy pri šampanskom, fernete a pive. Mňa napadá myšlienka si to kúštiček okoreniť výletom do Spiškej, kde sa dnes koncert začína až o 22.00 a vstupné je dobrovoľné. Takže máme čas. Z nás štyroch to nadchlo dvoch, ale po ceste ešte zlomíme Slajmera, a tak sa dobrodružstvo môže začať. Vlak nám ide o 9 a v Semafore sme presne o 10, takže všetko ideál. Zdravíme staré známe tváre, ksichty a existencie ako manželov a už prevádzkarov Marchinovcov, Disidentov a venujeme sa tomu, čo nám dnes ide najlepšie - totálnej alkodeštrukcii. Po pive ide kapela číslo jeden, a to Disident. Opäť rock n roll pank, sem tam niečo o láske, o nejakom Džonnym a bolo to dosť podobné ako minulý týždeň. No dnes mám chuť sa vyšáliť na rýchlejšiu muziku, tak to bohužiaľ len prestojím pred kapelou. United and strong z Nemecka sú už iné kafé. Síce tiež žiadna rýchlovka, ale poriadna hard core rezanica. Miestami mi to pripomínalo starší Agnostic front, ešte keď nemali tie "metalové" albumy. Aj v niektorých pesničkách mal spevák podobný hlas, a aj dievča za bubonmi sa tiež snažila. Pohodovka kapela, určite skvelé spríjemnenie bežného piatka. Na to, že šiel víkend a bolo dobrovoľné vstupné, tak tam nebolo o nič viac ľudí, ako inokedy. V parku pri lacnej pálenke je isto lepšie. Po koncerte sa hneď kapely dekujú preč, disidenti domov a Nemci na Ukrajinu, kde pokračuje ich turné. Dokonca majú jeden koncert aj v Moldavsku. Pekne! Dúfam, že ich na hraniciach neprešacovali niekoľko hodín. My pokračujeme v deštrukcii a nejako sa mi to už potom všetko zlieva. Neviem ani ako sme sa dostali na stanicu a do vlaku, že sme v ňom zaspali = ďakujeme rýchliku, ktorý nekončí v Košiciach, ale v Humennom! :D a čo sme robili v Trebišove a ako sme nastúpili na ďalší vlak. Ja som sa zobudil až pár minút pred Košicami. To bol zas pijátok ..

Tento report už bol zobrazený 591 krát!
1 2 3 4 5
Hodnotenie reportu: 1.67