LIDSKÉ ZDROJE (CZ), MOMMY IS MENTAL (CZ), PRACH (SK)

Bardejov, Bašta

CERELITIDA #7
4.00 €

Nö fest 2019 (22 - 23.11.2019, Horná Lehota)

(9.3.2009) BOLINING POINT, AMÖBA, AVSKYVÄRLD - Trenčín, Lúč (report)
Už ako kolega AdRik spomínal, začiatkom tohto marca sa slovenskom prehnal uragán dvoch švédkych kapiel. Po nedeľnom vystúpení v Košicoch, si to borci namierili na divoký západ do Laugaricia. Pondelok je asi najnešťastnejší deň na organizovanie koncertu, ale my sme optimisticky naladení. Okolo štvrtej mi volajú Švédi, že našli klub a idú omrknúť mesto. Na otázku, kedy dorazíme my, im odpovedám, ze o šiestej. Snáď tušili, že to je len orientačný čas. Generál T.M.C. zavelí, kde sa máme stretnúť a ja utekám jak šialený. Na mieste už stretávam Veliteľa T.M.C. a spúšťame pičung na adresu Generála, lebo ten sa ešte nachádza ,prosím pekne, doma. Stále pičujeme, až sa dozvedáme, že sa ide autom a cestou nás naberú. Po vojenských manévroch konečne prichádzame na miesto činu. Catering Party Service T.M.C., a.s. rozbaľuje dobroty, kapelám už tradične naše dobroty chutili. S návštevnosťou to nevyzerá extra dobre, tak čakáme ešte na nejakých návštevníkov. Nakoniec odhadujem počet prítomných tak na 30 a show môže odštartovať. Na prvú kapelu som velice zvedavý, lebo tam vrieska súdruh xmasskillahx a zvyšné duo pôsobí v spolku Rotten Ass. Bioling Point hrá rýchly skate/thrash podľa toho, čo som mal možnosť vidieť na plagátoch. Vystúpenie bolo riadne živé, zvuk tradične na Lúč parádny a pán masskillah nám dokonca vytrel svojou muskulatúrou podlahu, ďakujeme! Zaznel aj cover od Infest a to prosím 2x. Zelinári neostali pozadu svojmu názvu a atmosféru doviedli vážne do bodu varu. Na koncerte malo svoju veľkú premiéru Trenchcore distro a kšefty išli oveľa lepsie ako som čakal, dokonca Švédi nakúpili takmer viac dosiek ako Slováci, hehe. Druhou kapelou bola Amöba, hral sa rýchly surový HC na maximálne obrátky. Proste Švédi majú takúto hudbu v krvi, nikto im to nevezme. Po polhoďke nastupujú na pódium ich kolegovia z Avskyvärld. Zdá sa mi, že basák hral v oboch kapelách, len sa prezliekol. Odhalil som ho však aj napriek tomuto manévru. Hudobne to bolo veľmi podobné Amöbe, bubeník hral ako utrhnutý z reťaze. Publikum vyzeralo spokojné, takže všetko v naprostom poriadku. Koncert končí dosť skoro, ale to vôbec nevadí, pretože takouto akciou by som si kľudne rád spríjemnil každý deň.

Tento report už bol zobrazený 735 krát!
 Autor: Sanberg
1 2 3 4 5