So 24.8.2019
DAVOVÁ PSYCHÓZA (SK), BESNA (SK), CONCUSSA (SK), WASTAGE (SK), AS THEY RISE (SK), HEVER - (CZ), FAT (SK), -273.15 (SK)

Svidník , Areál minigolfu

2.50 €

(14.2.2009) ILEGALITY, ŠVABLAST, DOGMA I.N.C. - Trenčín, Lúč (report)
Valentínsky večer začína nákupom hrušky a následným rozmýšľaním, kde sa začne chľastať, lebo vonku je zima ako v ruskom filme. Útočisko nachádzame v kasíne u kamoša, kde začíname degustáciu tohoto slastného nápoja. Keď máme čo-to popité, presúvame sa na miesto konania romantického večerného programu. Pred klubom stojí už slušná skupinka punx a aj vnútri je to dosť naplnené, takže pohodička. Dosť je aj cezpoľných, preto diskutujeme s ľudmi, ktorých sme dlho dlho nemali možnosť vidieť. POzadu nezaostáva ani ríbezlák, ktorý do nás ide ako hrom. Koncert začína kapela Ilegality. Stará známa to panková klasika z mesta Topvaru, avšak hrali krátky set, trval maxi- málne tak polhodinku. Bolo to ale fajn nakopnutie príjemného večera. Druhá kapela v poradí je old schoolový Švablast. Teda internet opisuje kapelu ako mix všakovakých tvrdých žánrov od death metalu až po grindcore. A ani sa moc nemýlili, muzika šlapala, bola rozmanitá, avšak nie až moc zbytočne prepracovaná, lebo potom by to už bola nuda. Obdiv miestnych dám, možno aj pánov, si vyslúžil spevák, ktorého označili slovom sexi! Škandalózne odhalenie - spevák Švablastu je sexi, najbližšie sa o tom dozviete v pojebanej relácií "Prominenti". Do tretice pódium okupuje Domga I.n.c. pochádzajúca tuším že z Nitry. Hudobne sa jedná o taký metal/hardcore? Ťažko sa mi hľadá skatuľka na ich tvorbu. Nebolo to pre mňa nejak extra zaujímavé, ale dalo sa to v pohode počúvať. Po koncerte to na pódiu rozbaľuje Klaus - The Papahardcore a.k.a. DJ Hank. Tanečný parket sa v momente zapĺňa a všetci ukazujú svoju pravú tvár a skvelo sa bavia pri starých hitovkách. Ľudia sa menia v zvieratá, u mňa klasicky vyhrávajú zlaté 80.-te roky. Skladby ako Decibely lásky od Michala Davida alebo Když chodej kluci s klukama od hajlujúcej kurvy Bílej, nenechali nikoho chladným a pot stekal v hojných prúdoch. Nejaký týpek do mňa furt leje pivo, jak keby som nebol uz dosť najebaný, ale tak neponúkni sa. Valentínsky večer ma milo prekvapil a koncert dopadol oveľa lepšie, ako som očakával.

Tento report už bol zobrazený 762 krát!
 Autor: Sanberg
1 2 3 4 5