So 24.8.2019
DAVOVÁ PSYCHÓZA (SK), BESNA (SK), CONCUSSA (SK), WASTAGE (SK), AS THEY RISE (SK), HEVER - (CZ), FAT (SK), -273.15 (SK)

Svidník , Areál minigolfu

2.50 €

(19.10.2008) ROTTEN ASS, KRUPSKAYA, CYNESS, P.L.F. - Žiar nad Hronom, Zrkadlovka (report)
Po veľmi vysoko nasadenej latke čo sa týka posledného koncertu v Žiali nad Hrobom v podaní japonských ninjov zo spolku Unholy Grave sme sa vydali v už bohužial a na hanbu trenčanom! v osvedčenej dvojici pozrieť nedeľný koncert Klubu Priateľov Vážnej Hudby v Zrkadlovej miestnosti v prízemí, vlastne tie dvere tam vyzerajú, že sa to dá použiť aj ako atómový kryt. Pri príchode na stanicu zisťujem, že kolega zmeškal bus a nestíha príjsť, tak koketujeme aj s myšlienkami, že sa na koncert vyjebeme, ale tie nás hneď prešli, keď sme zistili pekný spoj, ktorý akurát prišiel v čas koncertu do Žiaru. Na stanici dokonca stretávam Strigôňa (možno poznáš z reportu na koncert Cripple Bastards v Nitre), avšak ide len niečo na otočku vybavit do Prievidze. Voľný čas do odchodu busu vypĺňame návštevou Tesca a v Tesco Buse mam tú česť prvýkrát vidieť original NS SxE kokota so šiltovečkou s odznáčikmi: asi 5x nejaký sxe motív, vlajka NO a úplne vpravo krásny motív Good Night Left Side. Nechceme budiť verejné pohoršenie, preto na túto atrapu útočíme len slovne, avšak dotyčný nám nevenoval ani len jeden pohľad.. Prečo asi?.. Konečne nasadáme do ultraplného busu smer stredné slovensko. Po príchode do Kulturáku sadáme pred kino a rozprávame sa s pani, ktorá vyberala vstup do kina a má k nám priam materský prístup = môžeme sa v klídku/teplúčku nažrať a začať piť ,,Ovocné víno,, - každý jednu 1,5l fľašu. Nestíhame dopiť a už počujeme nejaké tóny zdola. Ideme sa pozrieť a po vrelom zvítaní sa so známymi, začíname pozornosť sústrediť na prvú kapelu a tou bola Rotten Ass, čiže hnilý žilinský anál. Za ich krátku existenciu som mal možnosť ich vidieť už tretí krát a pevne dúfam, že som ich najvernejší fanúšik, čoskoro založím fan club! Bohužial musím toto vystúpenie označiť za to najslabšie čo som mal doteraz možnosť vidieť. Neviem čím to bolo, ale faktorov bolo dosť: spevák bol najebaný a strašne sfetovaný, druhý to zachraňoval triezvym stavom a energiou, gitarista bol tiež najebaný jak kokot, dokonca rozjebal v záchvate extáze gitaru o zem, ako to robia rockové hviezdy, naštastie mal v zásobe ešte jednu.. Isto by to na bubeníka nikto nepovedal, ale v pohode stíhal vyťahovať medzi songami cicinu a mastiť o 106! Ale Hnilé Rite celkom v pohode rozbehli túto akciu. Ideme dopiť nápoje a prichádzame pozrieť druhu kapelu Krupskaya. Na basu hrá žena. Začína sa predzvesť pekla v pite, čiže prvé mosh as fuck triky. Angličania hrajú grindcore taký, ktorý sa mi osobne nejak extra nepáčil, ale dalo sa to v pohode počúvať! Nasleduje nákup v distre a na pódiu to rozbaľujú Nemci Cyness. Táto kapela hrala taký grind, že všetci sa zmenili na zvery. Taktiež v kapela bola jedna žena, to je dobre. Začína sa skákať z bedien, kolečká v jednom kuse, ľudia nechodia po zemi, ale po strope, takže atmosféra ako na diskotéke v Melčiciach-Lieskovom na Veľkú Noc. Cyness hrali úplne do vyčerpania repertoáru a aj prakticky do vyčerpania fyzického. Nasleduje vrchol večera a to kapela z Houstonu, USA - Pretty Little Flower! Naj kapela večera pre mňa. Brutálny grindcore s crusty/thrash pasážami a len tak kukám, že čo to je, lebo to bolo fakt popiči. Samozrejme masaker pred pódiom graduje a pre mňa v tom momente vygradoval aj celý koncert, lebo sa mi šikovne podarilo zjebať celou váhou na lakeť, ktorý opuchol tak asi ako jablko a mnohým z tohoto pohľadu prišlo zle, upratovacia čata mala čo robiť s toľkými vyvrátenými obsahmi žalúdkov. Vyzerá to fakt kruto, preto sa rozhodnem absolvovať RTG snímku v špitáli, ktorý je naštastie pár minút od Kulturáku. Obsluhujúci doktor je očividne mnou nadšený a podľa mňa bol aj isto najebaný jak pes. Mám 100 chutí mu povedať, že ako to ku mne pristupuje, ale po tom ako mi položí otázku: ,,Mládenec čo si pil? Alpu?", vzdávam to. Snímka naštastie neukázala nič zlomené, len mi to obviazali a po neúspešnom pokuse o prienik na ARO, ideme dopiče. Koncert definitívne končí a my rozmýšľame ako vydržíme v do 05:30 nejak na nohách. Táto predstava je fakt krutá, zvlásť po poslednom koncerte, preto rozhodneme skúsiť nejaký international bus o polnoci. Sám Otec, Syn aj Duch Svätý nám dopriali 2 voľné fleky, takže sme radi ako malí chlapci, keď ich tatko zoberie do Kauflandu na nákup. Pomerne triezvi prichádzame domov, po ceste dávame na dobrú noc po 2 decoch kofoly a ide sa spáááááááť. AMEN TMA!

Tento report už bol zobrazený 937 krát!
 Autor: Sanberg
1 2 3 4 5