So 24.8.2019
DAVOVÁ PSYCHÓZA (SK), BESNA (SK), CONCUSSA (SK), WASTAGE (SK), AS THEY RISE (SK), HEVER - (CZ), FAT (SK), -273.15 (SK)

Svidník , Areál minigolfu

2.50 €

(8.10.2008) TIME OF MY LIFE, MONDO GECKO - Spišská nová ves, Semafor (report)
Do metropoly Spiša prichádzame niečo pred pol ôsmou, Semafor je hneď pri stanici, takže o nejakých 5 minút po vystúpení z vlaku sa už vítame s "poľskou" kapelou Time of my life. Klub je malinký a ešte menej ľudí je v ňom. Ďalšie vítanie s domácimi a borovičkou a chlapci s Time of my life nelenia, rozkladajú aparatúru a začínajú hrať. Vpredu sú dokopy asi 5 ľudia, aj to väčšina Izraelcov, ktorých ako bolo vidieť TOML veľmi zaujali. Nejaký menší bordel vpredu, hlavne zo strany organizátora Mareka Marchina a jede se dál. Niektorí ľudia by sa možno aj na nejaké surovosti odhodlali len keby pred kapelou nezavadzali zabetónované stoly. Dosť veľká nevýhoda klubu. Poľskí podtatranci s nasadením menia staré songy za úplne nové a naopak, tešte sa na nový sedempalec čuráci! Kurva nechcem zas zväčšovať ego týmto hudobníkom, ale videl som ich naživo x krát, ale stále prídu s novými príhovormi, skladbami a podobne, takže čo koncert, to nový zážitok. Určite utekaj na ich najbližší koncert!!! Dnes sú nejako všetci hyperaktívni v nalaďovaní sa, nestíham ani popozerať distro Poliaka, ktorí vozil dodávkou Izraelčanov na ich šialenom európskom turné, a už hrajú Mondo gecko. V živote som predtým o nich nič nepočul, ale je to skvelý pocit vedieť, že hard core sa hraje po celom svete, dokonca aj na blízkom východe .. Ľudí vpredu o niečo viac, asi sedem. Izraelčania spúšťajú rýchly thrash hard core s rôznymi vyhrávkami a sólami, ktorí začal menší cirkus na "pódiu" o rozmeroch 3 x 3 metra: menšie pokusy o stagediving, šialený basák mal asi 15 metrovú šnúru od basy, a tak behá cez celý klub, po stoloch, skáče z komba na ľudí a tak dále a tak dále. Konečne sa rozhýbali nejakí ľudia, avšak takáto kapela a z takej diaľky by si podľa mňa zaslúžila väčšie obecenstvo. Veď skús popočúvať nejaké skladby na ich májspejse a uvidíš, ze nekecám! Texty a predslovy v angličtine, takže sa sem tam aj niečo na ľudí snáď pochytilo, hlavne vyfakovanie policajtov, ktorí prerušili deň predtým koncert v Bardejove. Akcia sa končí pomerne skoro kvôli nočnému kľudu, ale náš výlet ani zďaleka nekončí. Ďakujem páchateľovi Marekovi M. za skvelý koncert, aj keď v strede týždňa a ešte raz vďaka za 24 hodinovú anti-dehydrovú pohotovosť a nocľah! Spiš kill your nerve cells!

Tento report už bol zobrazený 812 krát!
1 2 3 4 5
Hodnotenie reportu: 1.77