12.00 €

A POINT OF PROTEST, DIMITAR, GATTACA, INDOCTRINATE, LAKKA, MERMOMOC, ORIENT, LUTKA LASKIER, TIGERWIZARD (12 - 13.7.2019, Brno)

SISTEM ERORR, ROSA PARKS (12.7.2019, Banská Bystrica, Kaktus)

NAŠE ANO MC

Biosphere #3 + #4 / 2002

(12.10.2007) VANDALI, ČAD - Vranov, Garáž (report)
No, tak na túto akcošku som sa tešil trochu viac ako na ostatné, pretože mám v obľube maličké priestory, v ktorých sa dá pekne rozjebať a ani na to netreba veľa ľudí. Takouto miestnosťou sa v piatkový večer stala garáž, kde skúšajú dve vranovské kapely. Koncert sa tam robil po prvýkrát a myslím, že každý bol zvedavý ako to dopadne. Akcia bola súkromná a malo sa tam dostaviť okolo 25 ľudí. Prejdime teda ku samotnému koncertu. Všetko sa to malo začať o 19-tej hodine. O pol 19 vyrážam do mesta, kde stretám ďalších borcov, s ktorými si na jarmoku dávame troška burčiaku na uvoľnenie. Do skúšobne dorážame niečo po 19-tej, ale kapely tu ešte nie sú, tak pohoda. Púšťa sa muzika a zase sa trošku popíja. Asi hodinu na to prichádzajú svätojurský majstri v rock´n roll punku a abstinentskom cruste. Super super. Vykladá sa aparatúra a začína sa hrať. Hneď začínajú Vandali, ktorí prvou pesničkou rozbíjajú všetkým huby. Ľudí je tu okolo 25-27, ale v garáži je ešte stále dostatok miesta asi pre 10-15 ľudí. Milo ma prekvapil popiči zvuk, ktorý tam bol. Chválili si ho aj Vandali. Hrali úplne super a mal som pocit akoby to hrali na playback. Ako s cédéčka kurva. Zahrali asi väčšinu ich piesni, ktoré tu teraz nebudem menovať. Samozrejme sa aj pridávalo a bolo počuť aj zborový spev. No proste to rozbili jak sa patrí na punkovú kapelu. Menšia prestávka, ktorú každý využil, jak je u nás zvykom, na doplnenie tekutých steroidov do krvi a mohlo sa pokračovať v skvelej zábave. Ďalší na holenie boli pripravený Čad, ktorí sú vlastne tí istí členovia ako Vandali. Ale to dúfam každý ovláda. Spustili nové veci zo Psej krvi a samozrejme aj tie staršie. Zvuk paráda, zábava paráda, alkohol v krvi prijateľný. Zasa sa niekoľko songov pridávalo a bol tu koniec. S takýmto večerom môže byť každý maximálne spokojný. A z reči speváka Pištu to bolo jasne počuť. Citujem: „...najlepší koncert za posledné 3 roky“. Myslím si, že to hovorí za všetko. Dúfam len, že na ďalšej akcii tam bude viac ľudí nech tam je väčšia mela. Koncert skončil, zasa sa trochu popilo a s mojím obsahom alkoholu sa to už tiahlo do červeného. Môžem len poďakovať organizátorovi Matúšovi a kapelám za veľmi popiči piatok a dúfam, že sa niekedy ešte zastavia na východe, lebo sú to úplne popiči ľudia. Ako to prebiehalo po koncerte vám už ťažko poviem, lebo ma zmohol alkohol a cestou domov som sa zdokonaľoval v kristiánkach. Nič to, rýchlo spať a v sobotu sa rozjebať do Humenného. Ďalšia super akcia vo Vranove sa skončila a teším sa na ďalšiu, ktorá príde. PS: kto ešte nebol na koncert vo VT, tak nech tak rýchlo učiní, lebo je to koncert od koncertu väčšia rozbíjačka. A to sa nevyťahujem, že AdRik, he he he. Vsjo.

Tento report už bol zobrazený 702 krát!
 Autor: Turčo
1 2 3 4 5