REPROACH / A.N.S. – YOU DESERVE IT 7"

Autor: Masskillah | Počet videní: 700

Gnarly slaughter records
Wow! Ani náhodou som nemyslel, že sa ku mne táto skvelá doska ešte niekedy dostane. Párkrát som si ju chcel objednať, ale vždy už bola vypredaná až som na ňu nakoniec narazil v Damage and Needle shope v Lipsku. Tuším bola vydaná k spoločnému tour týchto kapiel po USA. Začneme so stranou A.N.S., ktorých sme mali možnosť vidieť na Slovensku až dva krát (raz v Trenčíne, raz v Trnave, oba koncerty boli úplne popiči). Prvá skladba Kooks Go Home je najdlhšia, začína pre ANS typickými gitarovými vyhrávkami (trademark kapely), potom sa rozbehne v peknom thrash/crossover tempe. Text je pekelne dlhý a zaoberá sa skejtovaním a je napísaný dosť originálne, za čo dávam plusové body. Druhý song je cover od starej kapely Agression a posledný song je inštrumentálny zbláznený surf/punk song na 45 rpm. Ináč muzika, ktorú títo texasania mastia je v dnešnej dobe dosť originálna, tuším sa tomu hovorilo kedysi skaterock. Jednoducho predstav si niečo ako kolíziu neskorších JFA a Agent Orange a máš to. Spolu s LP „POOL“ ich najlepší matroš, čo som zatiaľ počul. Strana mojich belgických megaobľúbencov je napratá 8mymi songami totálne nasraného thrashu. Hneď prvá pecka You deserve it vám odpáli dekel. Keď hovorím thrash, nemyslím tým žiadnu pohodu v strednom tempe, ale nenormálne energický vysokorýchlostny náklep s jedovatým vokálom (občas sa pripojí druhý priškrtený spev alá Infest). Muzika má v sebe pekelne násilnícky negativistický element, takže môže pripomenúť bandy ako Haymaker, Negative FX alebo už spomínaný Infest. O tom, že sa jedná o prvú triedu svedčí aj to, že kapelu si pod svoje krídla zobral kultový label Deep Six (Infest, Crossed Out, No Comment a pod.). 8 skladieb utečie ako voda a musím si to púšťať stále dokola. Jo, texty sú klasika (deštrukcia matky zeme, skejtovanie) a najlepší je „LAPD can suck it“ o tom, ako ASSHOLE PARADE nemohli zahrať na ich spoločnom koncerte kvôli razii fízlov. Verdikt sudcu znie: A.N.S. znie super ale Reproach vyhráva. Jednoznačne najlepšia thrash kapela súčasnosti. Naživo to musí byť nepredstaviteľný mayhem!