2.50 €

POZVÁNKA NA FEASTEM, GAF A NOTHING MORE TO EAT DO BRNA
Suomi Finland Perkele!
nedeľa 26.2.2012 19:00 Brno @ Muzak

Do Brna mieri teror zo zeme tisícich jazier, nie však v podobe tradičného omäkalaa muuho määhomeki jenkkapolkkahumppa štýlu, ale s tvárou v severských končinách rovnako tradičného nasypaného grindcore! Brno zmetú hneď tri suomi kapely, pričom ťahákom večera budú:
FEASTEM (Fínsko) extreme thrashing grindcore: FEASTEM, s Olli Nokkalom - gitaristom AFGRUND v zostave, majú evidentne radi ROTTEN SOUND a po iných geniálnych Škandinávcoch SPLITTER je to ďalší grindcore stroj, ktorý vydal Čurby na Obscene prod. Pripútajte sa, totálna anihilácia grindcorom začína za 3-2-1! Severská zbesilosť, do ktorej sú pod tlakom vstriekované presné údery výborného tĺčmajstra, miestami zvoľnenia do punkovky alebo mierne thrash a hardcore vplyvy, ale inak ROTTEN SOUND sypačka s vlastním ksichtom šľape po väčšine času naplno! Len ťažko sa verí tomu, že bubeník Patrik hraje na bicie iba zopár rokov, ale možno to vysvetľuje fakt, že jeho učiteľom bol samotný Kai Hahto. Na Obscene extreme 2009 a 2011 patrili FEASTEM k najenergickejším kapelám, pod ROTTEN SOUND sa kýve fínsky kráľovský trôn!
Stream aktuálnej dosky "World delirium, ktorú si mimochodom veľmi pochvaľoval Rasyid z WORMROT pri poslednej návšteve Brna, nájdeš zadarmo tu: www.obscene.cz/stream/feastem
Z recenzií som vybral Samuelovu z czechcore:
"FEASTEMm jsou pekelná grindová rubanice a mají ambice oslovit široké spektrum fanoušků extrémní hudby - od grinderů, přes metalisty, hardcoristy, až po punx. Muziku hrají extrémně chytlavou! ... Na zbytečnosti není čas a finští "grindheads" se s tím nemazlí. Od prvních vteřin se hraje na 120 procent a tlačí to do posluchačů naplno! Jasný, lavinový GRIND efekt funguje. Pánové hrají hitově, s punkovým švihem. O upoutání pozornosti se perou, výrazná "thrashing" kytara, hardcore řev (krásně protahovaný, zakulacený, prostě mu závidím a fakt nevím, kdy ten chlap dejchá) a bubeník, což je nemilosrdný naklepávač nejtků. Nemusím psát, že Tě to čapne za pačesy, cloumá to s Tebou a stejně si to znovu a znovu pustíš!"

GAF (Fínsko) groovy grindcore/blasting goregrind: Spolu s FEASTEM prídu GAF, hrajúci grindcore/goregrind, ale žiadne debilné tupačky, čo už samo o sebe naznačuje členstvo bubeníka Panu Postiho z veľahlasných AFGRUND! Predstavte si starý CARCASS, akurát hraný so severskou zbesilosťou .. Stále aktuálna doska "Cultivate disdain" vyšla na singapurskom labely Scrotum jus records, ktorý vytiahol na svetlo napríklad WORMROT. Mimochodom Arif z WORMROT je tu pre zmenu autorom nejakých nových grafik.
"GROOVEY GRIND FROM FINLAND. This sick grinders released their newest album Cultivate disdain which in my opinion, one of the most catchy yet brutal tunes in grind releases. Let’s dance and get fucked up! Under none other than Scrotum jus records (Singapore)" - Arif Rot (WORMROT)

NOTHING MORE TO EAT (Fínsko) Grindcore/punk: FEASTEM si so sebou vzali ešte jedných mladších kamošov, sľubujú beers, vegan zombies & surfrock terror!

SHEEVA YOGA (Ostrava) power-violence / ortodox experimental:
Po období stagnácie, ktoré si Skulda krátil zakladaním ďalších kapiel, vydávaním Napalmanachu alebo flákaním sa po Ázií, sa SHEEVA YOGA vrátila niekedy v polke roka 2010, od tej doby som ich videl trikrát a musím povedať, že je koncert od koncertu lepší a tentokrát vás zmetie silou power-violence uragánu, ostatne už keď hrali v Brne naposledy (pred CRUCIAL SECTION), boli suverénne najlepšou českou kapelou večera! Minuloročné LP "Svět ten čert vem" je na ortodoxné experimentátory dosť priamočiary materiál, ale o to viac naživo kope! A len tak na okraj, Skulda bude 16.02. hosťom Marast on air, takže pokiaľ na neho máte nejaký otázky, smelo ich smerujte sem, nebo mne na mail. Ďalej pri príležitosti vysielania začal na Maraste na pokračovánie vychádzať Skuldov toureport z jihovýchodnej Ázie, viď. marastmusic.com/Clanky/KRUPSKAYA-Viral-Dissipation-South-East-Asia-Tour-2009. Post-rock je na piču!

PRŮMYSLOVÁ SMRT (Jihlava/Brno) fastcore / violence-thrash: Ani Priemyslovku netreba sialodlho predstavovať, pekný rad splitov a odohraných koncertov a turné za tie roky hovoria za všetko. Posledné splitko s RAPSÖD s hrubo nabrúseným zvukom dokazuje, že jihlavská scéna má rozhodne čo ponúknuť! Intelectual blasphemy, manic punk blasting & violent-thrashing riffage!

Doprava: tram. č. 12, 13 čtvrt hodiny z hlaváku, zastávka Dobrovského, cca 150m

Rozjazdy: 93, 99

Kontakt: Sud@marastjakcyp@com